راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

نماز اول وقت یا...

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ


◈◇◆

در بحبوحه ی نبردی سخت با دشمن

شمشیـــر به دست و عــرق ریزان می جنگـــید

اما،

مـــــدام به آسمان نگاه می کرد

تا مبادا نماز اول وقتش لحظه ای تاخیر بیفتد...



نمــــاز اول وقترا 

حتی میان نبـــردش با دشمن

به انتظـــــار میکشید...

علی(ع) را میگویم




+ تلنگر: 

انتظار کشیدن پیشکشمان!

اما اذان که میشود، ما کدام را انتخاب می کنیم؟

دیدن ادامه ی فیلم مورد علاقه یا نماز اول وقت؟

چرخ زدن بیشتر در اینترنت یا نماز اول وقت؟

حرف زدن با دوستان یا نماز اول وقت؟

 ...

 ..

.

 

یادمان باشد که مولایمان، بین  نبــــــرد  و نمـاز اول وقت، نمــــاز را انتخاب کرد...



++ / ← /  کپی برداری با ذکر منبـــع مجـــاز استــ :) 

نظرات (۱۳)

سلام دوست عزیز
وب جالب و خوبی دارین
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
اگر موافقید ابتدا ما رو با عنوان ***دختر و پسر امروزی*** لینک کنید بعد خبر دهید تا شما هم لینک شوید



موفق باشید دانلود برنامه ارسال نظر گروهی به میهن بلاگ به صورت رایگان و بانک ایمیل های تفریحی : http://www.iroonigroup.com
سلام علیکم دوست عزیز

خسته نباشید . خدا قوت

مطلبی جدید با عنوان

" تو رو خدا کمی سیاسی باشید !!!! ( نه سیاسی بازی ، نه بچه بازی !!!! ) "

در وبم قرار دادم که منتظر حضور شما هستم . حتما از این مطلب استفاده کنید و نظرتون رو به حقیر بگید .

منتظر شما هستم . حتما سر بزنیدا .

آدرس مطلب : http://torkaman.blogsky.com

امیدوارم که براتون مفید باشه . زیاد وقتتون رو نمی گیره . استفاده کنید . از دست ندیدا
فعلا یا مهدی :)
سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارین
خدا قوت
اگر زحمتی نیست یه سری هم به وبلاگ من بزنید
alimi-syria.mihanblog.com
یا حق
سلام... چه وب شریف و دلنشینی دارین...

آدم آرامش میگیره از این فضا...

خدا حفظتون کنه...
پاسخ:
شما لطف دارید... ممنونم... :)
از ساز پیانو خیلی خوشم میاد... موسیقی وبتون شاهکاره...
پاسخ:
:)
قربون خدا جونم برم من...

بخدا که هیچ لذتی بالاتر از این نیست که آدم چند دقیقه اونم برای چند دقیقه با خالق مهربونش خلوت کنه...

خدا همه زندگی من است... همه آرامش من... همه هستی من...
پاسخ:
واقعا همینطوره... منتها بعضی وقتا شیطون آدمو سرگرم می کنه و از نماز اول وقت باز میمونیم... خدا ایشالا به همه توفیق نماز اول وقت رو بده...
سلام دوستم
واقعامن یکی خیلی ازنمازخجالت میکشم
خداعاقبت هممونوختم بخیرکنه
پاسخ:
واقعا...
سلام وقت بخیر
اول از همه اجازه بده این گل قشنگ رو تقدیم کنم به شما:
تبریک میگم واسه داشتن وبلاگ قشنگت!
امید وارم همه ما در راه نماز وخدا باشیم.
خوشحال میشم بیشتر بهم سر بزنی و بیشتر در ارتباط باشیم
سلام.عالی بود.خدا مارو از نماز اول وقت خونا قرار بده.
منم بروزم؛
چگونه می توان در بزرگراه خوبی ها واعمال صالح سرمایه گذاری نمود تا برای همیشه و تا قیامت هر کس از آن مسیر عبور می کند سودی نصیب انسان شود؟ برای ادامه مطلب به آدرس:
http://serat.mihanblog.com/post/325
و با نظرات خوب و سازنده خودتان ما را در ارئه مطالب مفید یاری کنید.
سلام علیکم و رحمه الله
خسته نباشید . خدا قوت
خیلی عالی بود . ان شا الله که نمازامون مورد قبول خدا واقع بشه چونکه روایت داریم قبول شدن عمل از خود عمل خیلی سخت تر و بالاتره . ان شا الله که توجهمون به نماز و وقتش بالاتر .
بازم به ما سر بزنید . التماس دعا و فعلا یا مهدی
پاسخ:
ان شاالله... :)
لایک
سلام من کپی کردم شرمنده ولی بعد فهمیدم راضی نیستین !
من حالا چیکار کنم !
پاسخ:
سلام. آدرس وبلاگمو زیرش بنویس اگه دوس داری...
سلام دوست جونی
وب خوبی داری
به منم سر بزن
پاسخ:
سلام. مرسی عزیزم چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات