راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

می خوانمت این بار...

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ق.ظ

 

□ ■ ▀ □ □ 

「 شـ ـکــ ـســ ـتـــــــ  . . .

دلـــــم را میگویم

وقتی دید

 بــی جــوابـــــ 】 گذاشتـندش

تـمــــام کسـانی که × جـُـز خــدا × خــوانـده بـود

تمام کسانی که به خاطرشان

 خــــــــدا 】 را بـی جـــوابــــ گــذاشته بود...

 

 این بار می خوانمـتــــ ،

با دلـــ ـی شـــکستــــ ه

و به امیــــــد پنــــاه آرامـــــ ـت

/ : /

خـــــــــــــــدا . . .

← می بـخـشیــ ـم آیا / ؟ / . . .

❖ ❖ ❖ 

+دستــــــ نوشتــــــ ه ای بود به زبان دلـــــ ، خطاب به تنـــــها مخاطب خاصّــــــ ـم .

++/ ← /کپـی برداری با ذکـــر منبـــع مجاز استـــــ .

+++ لینک مرتبط هم، آهنگ دوست داشتنی من :) . و بی ربط نیست (!)

نظرات (۱۹)

مگه تا به حال چند دفعه ازت کپی کردن ؟
پاسخ:
من تذکر خودم رو میدم... ولی کپی کنن که دیگه نمی گن! فقط یکی دو مورد بهم گفتن.
قشنگــــــ مــی نویســـی ....

موفق باشــــی

روزتــم مبــآرکـــ ...
پاسخ:
ممنونم :) همچنین :)
  • محمد مهدی نوریزاده
  • سلام بسیار زیبایی داری پیشتر پست هاتون رو خوندم خیلی برام جذاب بود راستی میخوام به شما یه وبلاگ عالی در مورد مشاوره رایگان و حل مشکلات جوانان و هدایت انها به راه حق...
    منتظر حضور گرمتان هستیم
    راستی این وبلاگ با تمامی وبلاگ ها تبادل لینگ میکند
    سلام دوست خوبم.خوبی؟من تو یه چت رومی عضوم که همه امکانات رو داره به خصوص تالارایی برای چت کردن میتونی اونجا پلیس و مدیر و حتی مدیر کل بشی میتونی برای خودت صفحات اموزنده و تفریحی درست کنی و خیلی امکانات دیگه حتی میتونی برای خودت کسب درامد هم بکنی دوس دارم شما هم اونجا کنار ما باشی پس منتظر اومدنتون هستم
    هی فلانی! زندگی شاید همین باشد؟!!

    یک فریب ساده و کوچک

    آن هم از دست عزیزی که تو دنیا را

    جز برای او و جز با او نمی خواهی.

    من گمانم زندگی باید همین باشد. ...
    Hi there..
    As U wanted I link U!
    it's my pleasure whom I link U!
    dear queen I couldn't figure out how old are U!!
    I'm so curious to know about your age:)
    so do not hesitate&tell me;-)
    Oh I forget tell to about your new content..
    honestly you write so good so good
    If I tell briefly u are unique lady
    I wish the best 4 u.
    dont forget speak about your self cause I can't find anything your cloob profile.
    next time when U come,first a little smile :) then write little more
    see U
    روزـها ... ساعتـ ـها ... בقیقـ ه ـها ... و حتـﮯ لحظـ ه ـها



    تنهــا بـراـی ِ رسیدלּ بـﮧ یڪـ چیـــز سپَرـی مـﮯشونـב



    رسیــدלּ بـﮧ رویــایـﮯ اَز جنــس ِ تــــــــو
    *****
    وبلاگ قشنگی داری ولی هنوز فرصت نکردم همه مطالبت رو بخونم
    خوشحال میشم اگه به منم سر بزنی
    سلام همسنگر عزیز

    مطالب خوبی گذاشتید . خدا خیرتون بده .

    با مطلب زیر در وبم منتظر شما هستم . خواهشا حتما از این مطلب بازدید کنید .

    تا کِی زندگی و آرامشِ برّه وار ؟!؟!؟!

    برای دیدن کلیپ جنایت تکفیری ها در سوریه + نظر جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) درباره حمله به سوریه و ایران + احـــادیث و روایات مرتبط با دشمن شناسی + کلیپی مرتبط با دشمن شناسی و بسیار مهم از امام خامنه ای و استاد پناهیان و . . . . . به آدرس زیر بروید .
    http://torkaman.blogsky.com

    حتماً از این مطلب استفاده کنید . وقتی از شما نمی گیره ولی ارزش دیدن رو داره . خیلی مهم و جالبه . منتظر نظراتتون هستم .
    سایت آسیا آپلود سایتی دارای سرورهای قدرتمند برای آپلود دائمی و ماندگار عکس ها ... ویدیو ها .. فایل های شما میباشد .. همچنین با ثبت نام در سایت آسیا آپلود یک گالری اختصاصی هدیه بگیرید
    با تشکر ادمین
    www.asiaupload.com
    سلام، نظر لطفتونه
    "راز نهان" در "نورانی" ثبت شد

    یا حق
    به دلتنگی هایمـــ دست نزن

    می شکند بغضــمـــــ یک وقت !!!

    آنگاه غرقـــــ می شــــــــــــوی

    در سیلابـــــ اشکهایی

    که بهانه ی روانــــــ شدنش هستی !!!
    قشنگ مینویسی....
    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام همسنگر عزیز
    خسته نباشید . خدا قوت
    مطالبتون خیلی عالی بود . خدا خیرتون بده .
    خیلی ممنون از این که به ما سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید . منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
    I saw in your profile what you said:
    "I hate whose who claim:("
    u said.
    but it's not important
    I'm sorry u know I'm a little sentimental.
    :(
    Go to pay your life and I wish happiness fo u
    bye
    but again you didn't link me...
    پاسخ:
    چند بار خواستم لینک کنم یه ارور مسخره داد. از روش عکس گرفتم: http://upload7.ir/images/40175908693704220637.jpg نمی دونم مشکلش از کجاست.
  • مریم آسمانی
  • عالی
    عالی
    عالی

    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام مهشید خانوم....وبلاگ بسیار زیبایی دارید....مطالبتونم بسیار زیباست...اگر اجازه بفرمایید از مطالبتون کپی کنم؟اگر هم نه اشکالی نداره ابجی....
    راستی به این سایت ها هم یه سری بزنید..
    mp313.ir و entezar.org منتظر جوابتون هستم
    موفق یاحق....
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم. باشه اشکال نداره کپی کن :) ولی اگر آدرس وبمو زیرشون بزاری که دیگه نور علی نور :) راضی ترم. اون دو تا سایت هم سر زدم عالی بود :)
    یه روز میاد که ازمون میپرسن:
    عمر خود را چگونه گذرانده اید؟
    امیدوارم جوابمون این نباشه:
    به نام خدا،
    متاسفانه بدون یاد خدا…
    پاسخ:
    عجب چیزی گفتی.... :(((
    سلام مهشید خانوم....ممنونم که اجازه دادین بله از وبتونم نام می برم....
    عضو mp313.ir شدید ابجی؟؟اگه شدید من با همین اسم اونجام اسمتونو بگید تا دنبالتون کنم ابجی...
    منتظرتونم
    فعلا یاحق
    پاسخ:
    خواهش می کنم :) سایت جالبی بود ولی عضو نشدم چون فرصت نمی کنم سر بزنم بهش. فعلا فقط توی کلوب عضو هستم.
    hi
    tnx
    good luck

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات