راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

(!)

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۶ ق.ظ

◪ ◩

گاهی وقت ها

/مثل الآن/

دلم میخواد

بدون هیــچ توضیحی(!)

برم توی【 پیـلــــ ه ی تنـهـایـــی خودم 】...




و وقتی بیام بیرون که

پروانه که نه،

اما، رهــــــــا شده باشم

از خــــودم... (!)

 

△▼ △ ▼ △ ▼




+هیـــــچکی به اندازه ای که من زندگی رو【 جـــــدّی 】گرفتم ،جدیش نـگرفت ...

++ ←نمی دونم باید از این بابت خوشحال باشم ، یا ناراحت ...(!)

فقط می دونم که، خستــــــــــــــــــــ ه ام...

همین.
  • فاطمه مصلحت جو

من و خودم

پیله ی تنهایی

نظرات (۳)

Hi there.
what are u say?!!!
u dont know that what's going on in your heart?
I think it's a little nonsense.
cause we can recognize our sense easily..
anyway it was not bad
Good job
پاسخ:
اصلا ولش ... :(
خوبی مامان؟؟
پاسخ:
آره خوبم دخترم!!! مونا یه بار حالا با اسم خودت بیا نمیشه؟؟؟؟
کاخ همه شاهان جهان را که بگردی
دربار کسی پنجره فولاد ندارد...
میلاد مبارک
پاسخ:
بر شما هم مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات