راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

هدیــه ی خـــدا...

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶ ق.ظ



وقتی که صبــــح چشــمانــم را بـــاز می کنم

یعنی هنوز زنـــده ام

و این یعنی

هنــــوز فرصــت باقیــــستـــ

برای جبـــران

و

برای ادامـــــه...


هر صبــح برایـــم یــک هدیـــ ه است 

هدیــــ ه ای از طرف خـــدا...







+معمولا هر شب قبل خوابم، به طــول روز و کارایی که اون روز انجام دادم فکر می کنم... بعد به کارایی که میشد انجام بدم و انجام ندادم... حسرت میخورم و به خودم قول میدم فردا اگه زنده بودم حتما انجامشون میدم...
فرداش، وقتی چشمامو باز می کنم، خوشحال میشم که هنوز زنده ام و هدیه ی خدا امروزم بهم رسیده... 

++ خدایا شکرت... امـــــروزم هدیت بهم رسید...کمک کن تا ازش بیشترین استفاده رو بکنم...

نظرات (۲)

  • وخدایی در این نزدیکی ست
  • سلام مهشید جون ممنون از لطفت خواهرم وب تو هم خیلی خوب و معنویه همچنین زیباست بله با تبادل لینک هم موافقم شما با افتخار لینک شدی
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    ممنونم :)
    Aziz linkiAziz linki
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات