راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

و امـا پاییز...

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ب.ظ
✿ ✿ 

بهار، تابستون، و امـــّــا...پـــایـــــــیـــز....... :)
و من، دُختـَــر ِ پاییــزم...(1)
 
شاید برای شما عجیـب باشه، ولی پـــایـیـــز، این فصــل زرد و قرمــز و نـارنجی، برام از بهـار سبز و سفید خیــلی دِلــ چَـسبــــ تـَره و انرژی ای که روزای گــــرم و طـــــــولانــی تـابستون ازم گرفته بود پاییز با روزای خیـــس و خنکـــ و بـــآرونیـــش بهم بـرمیـگــردونـه...

ماه مهر رو از همون بچگی دوست داشتم.بچه که بودم پاییز برام، شادی ِ پریدن روی برگ های زرد و نارنجی، زیر درخت ِ سر کوچه بود... لذت خوردن انار قرمــز دون شده ی تـــــــرش، توی کاسه ی چینی ساده... لباسای گرمی که از توی چمدون لباس ها، تو انباری در می اومدن و به چشمم مثل لباسای نــــو بودن...

بعد تر، پاییزهام همراه شد با بوی کتاب های نویی که بابا با حــوصـــله برام جلد می کرد... مجمــوع ِ لوازم تحریر های نو و کهنه ای که داشتم... مانتو ی فرم مدرسه؛ آویزون پشت در اتاق... هوای یه کم سرد اول صبح و چای داغ مامان...

تلوزیون آهنگ "باز آمد بوی ماه مدرسه" رو که میخوند، قنـــد توی دلم آبـــــــ میشد..."پنجره ها وا شده" رو میخوند و من دور تا دور اتاق میـــــدویــدم از شادی!
شادی غیر قابل وصفی داشتم هر سال پاییز؛ مخصوصا روز اول مدرسه ها...

پاییز آمد
    

     و اون موضوع انشاء مسخره اول هر سال؛

    " تابستان خود را چگونه گذراندید؟ "
    که خلاصش این بود : در انتـــظـــار پاییــز (!)




  و حالا بالاخره بعد یک سال، دوباره پـــاییز اومد...
 
     
                                      پــایــــیـــــ
ــــز، مبــــــــــــارکــــــــ:)ــــــ ...




✿ ✿ ✿ ✿ ✿ 


(1) تـولدم توی همین ماهه... :'>

+ دانشگاه ها هم که به سلامتـــــی سه چهار روزه به طور دانشجویی(!) شرو شده (_ به طور رسمی از هفته ی پیش شرو شده...) و نتیجتا، من "کــمتر" میام نت از این به بعد... :|
دوری از نت بعد ســـه مــــّـــاه شـــــب و روز تو نت بودن(!)، برام سختــــه... . ولی خوب، دانشگاه رو خیـــــــــــلی بیشتر از این حرفــآ دوست دارم :x :)

 
++ ادامه ی مطلب کلیپ تصویری "پاییز آمد" رو گذاشتم.خیلی دوسش دارم... :x 
 
+++آهنگ وبمو برداشتم:| . به دنبال یه آهنگ بی کلام ،ملایم و آروم و در عین حال شادتر هستم.سراغ داشتید بگید:)
 
  • فاطمه مصلحت جو

بوی ماه مدرسه

پاییز آمد

نظرات (۲۳)

مصراع آخر عالی بود دخی خالهمصراع آخر عالی بود دخی خاله
پاسخ:
ملسی :) [شکلک ذوق!!] فقط فائزه... چرا دوبار مینویسی کامنتاتو :|
سلام مهشیدی من بی معرفت نیستما
راستش اومدم بهت بگم نرفتم دانشگاه و دارم از الان واسه کنکور سال بعد میخونم وبا کمک مشاور برنامه ریزی کردم ودارم درس میخونم راستش گوشیمو شارز نکردم که حواسم برت گوشی نشه کامبیوترم مشکل داشت این همه توضیح دادم که بگم:


دلم میخوادبدونی تواین همه ستاره.. هیچکی اندازه من نگاتودوست نداره. تولدت مبارک. خوش اومدی ستاره.. اگرچه ازراه دورهیچ فایده نداره!! @


تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
پاسخ:
مطهره جونی...تولدم 21 امه... مرســــــی ولی به هر حال .. :)
شعرتم مثل خودت بیست بیسته
پاسخ:
مرســــــــی عزیزم :) لطف داری...:)
یک سال از عمرت گذشت ولی هنوز آدم نشدی!!
فرشته ی دوست داشتنی تولدت مبارک.


تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
پاسخ:
سلام مطهره جونم. مرسی:) ولی 21 ام تولدمه ها :D مطهره وبت کو راستی؟؟؟؟؟ پاکش کردی؟ آدرستو میزنم یه وب باز میشه به اسم سئو سایت...جریان چیه؟؟؟
سلام مهشید جان , اول درمورد اون مطلب که گفتی به وبلاگمون نمیاد , اونو حذفش کردم , ممنون از دقتت
خیلی خیییییلی لطف داری آبجی نازنینم
لینک شدی
اگه همیشه بهمون سربزنی واقعا خوشحال میشیم
فدایت
پاسخ:
خواهش آجی گلم...:) بله حتما... :-*
سلام خانم توانمند ماشالا تو شعرم ک استعداد داری!
حالت خوبه؟
آرایه حس آمیزی تو شعرت خیلی بالاست مخصوصا تو مصراع عای آخر شعرت
بد نبود دلمو پاییزی کرد،همیم می ارزه:)
خودت خوبی؟
دوشنبه دانشگاه بودم یه جشن افتتاحیه گرفته بودن جالب بود یه لوح تقدیرهم گرفتم
راست میگما باورکن
آخه ترم قبلی زیادی فعال بودم تو کارای انگلیسی بخاطر اون:)
تربیت معلم خیلی صفا داره ممنون خداااااااااااام:)
واسه همه دعا کردم ک ایشالا تودرساشون موفق باشن شما هم تو جمع اونا:)
تا جمعه تو نت هستم اما از شنبه دیگه تو خوابگاهم کم پیدام میشه اما بی معرفاپت نشو حالا شمام..
درپناه خدا جون همیشه شادو خندان باشید.
:)
پاسخ:
سلام برادر. ممنونم. شما لطف دارید... من که کلن بی معرفتم !! :D درسام شرو میشه دیگه وقت نمی کنم زیاد بیام نت. ولی اگه آپ کردید بیاید خبر بدید به شما هم سر میزنم چشم. یا علی.
  • در انتظار یار
  • سلام دوست عزیز

    خسته نباشید . خدا قوت

    در وبلاگ " در انتظار یار " مطلبی با عنوان " حسادت ؛ عامل اصلی ولایت گریزی و ولایت ستیزی "
    نوشته شده است ، که از شما خواهشمندم که حتما از این مطلب دیدن و نظراتتون رو قرار بدید .

    شاید تا به حال به رابطه " حسادت " و " ولایت گریزی و ولایت ستیزی " توجه نکرده باشید . لذا برای دیدن این مطلب به آدرس زیر بروید .

    این مطلب شامل : صحبت های ابوجهل درباره بعثت پیامبر (ص) ، نامه امیرالمومنین علی (ع) درباره معاویه ، دلیل کشتن امام حسین (ع) از زبان مبارک ایشان و . . . می باشد .

    این مطلب رو از دست ندید .

    آدرس مطلب : http://torkaman.blogsky.com

    منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
    سلام عزیزم...
    بسیار عالیه، حقا که خواهر زاده خودمی..
    آفرین و احسنت
    .. تا قلمت خشک نشده بازم بنویس
    و حالا درباره شعرت:
    معنیه کلی رو تونستی بیان کنی ولی تو بعضی از مصرع ها معنی مخلوط شده و گنگه، توی بعضی از ابیات قافیه ها یه کمی دستکاری می خواد. توی یه زمانی که داری پاییز رو با تمام وجودت احساس می کنی جزییات رو درست کن. تا هنوز کسی شعرت رو نخونده این کار رو بکن .. تو حتماً می تونی... فقط کافیه به خودت اعتماد داشته باشی..
    بازم تبریک من رو بپذیر.
    پاسخ:
    سلام دایـــی جونــــم:x کجاهاش مثلا؟ واضح بگو دایی...
    سلام سلام , خییییلی خوشحالم کردی با حضور دوباره ات , ممنونم که انقد لطف داری نسبت به وبلاگ ما , ایشاالله یه روز وقتشو داشته باشی بیای درکنارمون نویسنده باشی , ولی بااین حال همینم که سرمیزنی کلی انرزی مثبت میگیرم و میگیریم کل دخترا
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم. خواهش میشود...:) وبلاگ خوشگلی دارین بس که :)
  • در انتظار یار
  • سلام علیکم
    خسته نباشید . خدا قوت همسنگریِ عزیز
    خیلی ممنون از این که به ما سر زدید و نظر دادید . باز هم به ما سر بزنید و نظر بدید تا ان شا الله بتونیم قدمی مثبت در راه سربازی امام زمان عج برداریم . شما خیلی به وب حقیر لطف دارید . خیلی ممنون . مطلبتون رو دیدم . خیلی خوب بود . ان شا الله خدا ازتون قبول کنه و اجرتون با بی بی زهرا س .
    ان شا الله معمولا هر روز آپ میشیم . اگه تونستید بازم به این حقیر سر بزنید . امید است که به کار یار بیاییم .
    برای سلامتی امام زمان عج و تعجیل در فرجشون بیایید ولایتمدار و گوش به فرمان امام خامنه ای باشیم . آقا به صلوات های ما احتیاجی ندارن !!!!!! ان شا الله از امتحان های آخرالزمان پیروز بیرون بیاییمو فعلا با اجازه . یا مهدی
    پاسخ:
    سلام برادر. ممنون...لطف دارید... بله چشم انشاالله بازم بهتون سر میزنم. بله بهترین دعا توی این زمونه همینه... انشاالله ... یا علی.
  • در انتظار یار
  • سلام همسنگریِ عزیز
    خسته نباشید . خدا قوت

    خیلی ممنون که سر زدید و حقیر رو قابل دونستید . خیلی لطف دارید . ان شا الله که عاقبت به خیر بشید .

    مطالبتون رو دیدم . خیلی خوب بود . خدا ازتون قبول کنه ان شا الله . چون روایت داریم از امیرالمومنین علی ع که قبولی عمل از خود عمل نیازمند تلاش و دعا و زحمت بیشتری هستش . با مطلبی با عنوان " نتیجه اعتدال مایل به سازش ؛ فشار اقتصادی بر ایران را بیشتر کنید . . .!!!!! " منتظر شما هستم . تو این مطلب به بررسی مذاکره ایران و آمریکا ، سفر آقای روحانی به نیویورک و . . . پرداخته شده است . لذا از شما دعوت می شود که از ایم مطلب استفاده کنید . منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی

    http://torkaman.blogsky.com
    پاسخ:
    سلام. ممنونم. چشم حتما سر میزنم...
    سلام
    شعرت قشنگ بود فقط بنظرم اگه عاشق شدن بهار رو کش میدادی یعنی 1دفه نمیگفتی که عاشق شد،1کم مقدمه چینی میکردی بهتر بود،البته این 1 نظره.
    پاسخ:
    سلام دوست خوب. راس میگی آره... ولی مشکل اینجاست که من زیاد در زمینه ی شعر توانایی ندارم بیشتر از این دیگه شعرم نیمد. :D وگرنه راس میگی باید یه خورده بیشتر وصف بشه... به هر حال ممنونم مطهره جان که وقت گذاشتی شعرمو خوندی و این نکته رو گفتی. مرسی :)
  • در انتظار یار
  • سلام علیکم
    خسته نباشید . خدا قوت
    ان شا الله که ایام به کامتون هست . خیلی ممنون که سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید . اینجا وب خودتونه . مطالبتون رو دیدم . عالی بود . خدا قوت
    فقط باید گوش به فرمان امام و رهبرمون ، امام خامنه ای (حفظه الله) باشیم و دستورات ، فرامین و امر امام خامنه ای رو نباید به عقلمون ارجاع بدیم و باید بی چون و چرا چشم بگیم و عمل کنیم . و باید ولایتمدار باشیم همچون قمر منیر بنی هاشم ، ابوالفضل ع , و حرف روی حرف رهبرمون نیاریم . باید حواسمون باشه . این روزا آقامون تنهاتر از قبل شده . هر چی آقا امر کردن باید همون رو اجرا کرد حتی ..................
    یا مهدی
  • محمد مهدی نوریزاده
  • [ای پیامبر!] هر گاه بندگان من از تو در مورد من سؤال کردند [بگو] من بسیار نزدیکم، هر گاه کسی مرا بخواند، اجابت می‌کنم پس به ندای من پاسخ دهند و به من ایمان آورند تا راه راست یابند». (سوره بقره، آیه 186)
  • در انتظار یار
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    خسته نباشید . خدا قوت

    در وبلاگ " در انتظار یار " مطلبی با عنوان " مخالفت و دشمنی علیه حق با روکش " بهانه " . . . ؟!؟!؟! "

    نوشته شده است که مطلبی بسیار جالب و خواندنی هستش که در آن نگاهی به " طرز برخورد کفار و منافقان ، طرز صحبت

    هاشون ، بهانه هاشون در نپذیرفتن حق ، نمونه هایی از بهانه آوردن در قرآن و . . . " شده است .

    لذا بنده حقیر شما رو دعوت می کنم که حتماً از این مطلب استفاده کنید و حواستون رو به نتیجه ی این متن جمع کنید

    تا وسیله بازیِ دست منافقان و . . . نشوید .

    برای دیدن مطلب به آدرس : http://torkaman.blogsky.com بروید و دیدن کنید .

    حتماً دیدن کنید .

    منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی

    از دست ندید
    من پاییزو خیلیییییییییییییییییی دوست دارم فقط اگه مدرسه ها توش نبود بهترین ماه سال میشد
    شعر قشنگ بودمن پاییزو خیلیییییییییییییییییی دوست دارم فقط اگه مدرسه ها توش نبود بهترین ماه سال میشد
    شعر قشنگ بود
    پاسخ:
    مرسی خواهری:)

    آدمی فقط در یک صورت حق دارد؛

    به دیگری از بالا نگاه کند؛

    و آن هنگامی است که بخواهد؛

    دست دیگری که بر زمین افتاده بگیرد تا او را بلند کند ...
  • یلدای خاطرات
  • مهشید جان اپم بیای خوشحال میشممهشید جان اپم بیای خوشحال میشم
    پاسخ:
    f رو تو آدرس وبت دوبار زدی! ;) چشم الان میام:)
  • طلایه داران عشق
  • سلام

    تولدتون مبارک : )

    شعرتون خیلی خوبه برای شروع.ولی خب جا برای کار زیاد داره
    مخصوصا بند اخر.بیشتر رو وزنش کار کنید
    مفهمومش واقعاخوبه

    آهنگ کلیپ هم خیلی برام خاطره داره: ) دلنشینه واسم.از turkish sound گرفته شده

    دانشگاهتون هم انشالله به لطف خدا با خیر وخوشی و موفقیت به پایان برسه.بهترین ها نصیبتون :گل : )
    پاسخ:
    سلام برادر. خیلی ممنونم :) تولدم البته یه چند روزی مونده... 21امه ممنون که وقت گذاشتید شعرمو خوندید و تشکر بابت نقد به جاتون. چشمم سعی میکنم روش کار کنم بیشتر. تشکر :)
  • در انتظار یار
  • سلام علیکم دوست عزیز
    خسته نباشید . خدا قوت
    سالروز ازدواج امیرالمومنین علی و حضرت زهرا س بر شما مبارک باد . خیلی ممنون از این که به ما سر زدید و نظر دادید . خواهشا بازم به این حقر سر بزنید و با نظراتتون ما رو راهنمایی کنید . شما خیلی به حقیر و وب در انتظار یار لطف دارید . خیلی لطف می کنید . مطالبتون رو دیدم . خیلی خوب و به موقع و عالی بود . واقعا ما شا الله . راستی با مطالب جدید منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
    http://torkaman.blogsky.com
    خوشگله وبلاگ ها

    راز نهان ت تو حلقم :دی


    بابا دختر پاییزی ...


    عزیزدل خودمی


    پاسخ:
    بسم الله :| تو کی ای؟؟؟ خو بابا یه اسمی یه آدرسی... فقط فهمیدم مرورگرت فایرفاکسه ویندزتم 7. با فیلتر شکنم که هستی ناقلا.... ;)
  • در انتظار یار
  • سلام علیکم
    خسته نباشید . خدا قوت
    مطالبتون جالب و خوب بود . خیلی ممنون . با مطلبی جدید منتظرتون هستم . فعلا یا مهدی
    سلااااااااااام...
    آسمانش را گرفته تنگ در آغوش

    ابر با آن پوستین سرد نمناکش

    باغ بی برگی....روز و شب تنهاست

    با سکوت پاک غمناکش...ساز او باران سرودش باد....

    جامه اش شولای عریانی است.....ور جز اینش جامه ای باید....

    بافته بس شعله ی زر تار پودش باد....

    گو بروید یا نروید هر چه در هر جا که خواهد

    یا نمی خواهد باغبان و رهگذاری نیست....

    باغ نو میدان....چشم در راه بهاری نیست....

    گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد...

    ور به رویش برگ لبخندی نمی روید...

    باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست؟

    داستان از میوه های سر به گردون سای اینک

    خفته در تابوت پست خاک می گوید باغ بی برگی .....

    خنده اش خونی است اشک آمیز....

    جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن

    پادشاه فصل ها پاییز....
    دلتنگ وبلاگت بودم..
    وقت بخیر:)
    پاسخ:
    سلام. شعر زیبایی بود. ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات