راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

دور مــــران از در و راهــــم بــده...

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۸ ق.ظ

✦ ✦ ✦ ✦

یکـــ دریـــآ اشـــکــــــ و یـکــــ دنیــآ حرفــــــ
 
در سینـــ ه نگـــاه داشتــ ه ام؛ برای همـان صحن ِ نـآبــــ ِ انقلابتــــ...

 

این روزهــا را فعلا

بــ ه امیــــد دیدارتـــــ

لحظــــ ه شمــآری میکنم...



اما چـــ ه کنم

دل استـــ دیگر...

این بـــآر

تـــا ســـلامش را، خـــــودش مقابل بـاب الجـــوادت ندهد

بـآورش نــمیـشود(!)

 


✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦

+ امروز اسمم رو دادم برای اردوی مشهد تو دانشگاهمون ...:)  

تا قطعی نشه که باورم نمیشه... ولی دلـــم خیلی به این سفر نیاز داشتـــ... 

 

++ایستادن توی این نقطه از صحن انقلابـــــــ، بی نهــــــــایتـــــ دلــــ چسبـــ ه... 

لحظـــ ه ی وداع با امام رضا توی آخرین سفرم هم، درست همین نقطه وایساده بودم... و کلی حرفــــــــ...

+++عرفـــــ ه ای دیگر... 

التماس دعـــــآ...

  • فاطمه مصلحت جو

روزشماری برای سفر به مشهد

نظرات (۹)

زیارت قبول پیشاپیش و ...

خوش به" حال دلتون "...


حرم فراموشمون نکنید
پاسخ:
سلام خــــوش؟ به حال دلم... /؟/ حالش اصلا خوب نیست؛ دلی کـه انقدر گرفته... فعلا هنوز قطعی نشده ... دعا کنید برم، منم همه رو دعا میکنم ...
شهنشهی که نوازد زمهر آهورا
کجا ز درگه لطفش کسی رود مایوس
پاسخ:
چـــ ه شعـــر زیبایی :) بــــــ ه بـــــ ه...
  • یلدای خاطرات
  • سلام
    ایشالا توفیق پیدا میکنی و مشرف میشی فقط دعا یادت نره خواهر جون خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییی التماس دعا کاش قسمت ما هم بشه
    پاسخ:
    سلام آجی. حالا البته قطعی قطعی نشده ولی خوب ایشالا قطعیش میکنم :) محتاجیم به دعا. چشم ... ایشالا قسمتت بشه به همیـن زودیــــــا...:)
    ُلام آبجی

    عالی بوددد

    دلم خیلی حرم میخواد
    پاسخ:
    سلام آجی جون :) ایشالا قسمتت بشه...
    خیلی قشنگ بود دخملهخیلی قشنگ بود دخمله
    ایشالااااااااااااااااااااااااااااااخیلی قشنگ بود دخملهخیلی قشنگ بود دخمله
    ایشالاااااااااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    مرسی:-* فقط، همیشه کامنتات دوبار میاد چرا؟ :|
    سلام.
    مطالب زیباست ....
    ممنون که سر زدید ...
    سلام دوست عزیز تبادل لینک میکنید؟
    ممنون از لطفتون دوست عزیز شماهم با افتخار لینک شدید
    سلام من وقت ندارم
    خداحافظ

    پاسخ:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات