راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

من هم یک دخــتـــرم

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۸ ق.ظ
 

 ❀ ღ

من هم یک دُختـَــرمــ


با دختـــرانــ ه ها و زیبــایی هـا

اما یــاد گرفتـــ ه ام

 
دختــرانــ ه هایم را خـرج ✗ هـــــر نـگاهی ✗ نکنم...
 
دختـــرم؛
 
با چاشنی حجــابــــــ
 
و نمکــ حیآ...
 
 
دختـــرم؛
 
از نوع مغــــــــرورش(1) 
 
بـــرای رسیـــدن بـــ ه مــن
 
تــــلاش هــا بایـــد...
 
 
(1)امام علی(ع) :برخی از نیکوترین خُلق و خوی زنان، زشت ترین اخلاق مردان است، مانند ترس، تکبر و بخل.
هرگاه زنی متکبر باشد، بیگانه را به حریم خود راه نمی دهد و اگر بخیل باشد، اموال خود و شوهرش را حفظ می کند و چون ترسان باشد، از هر چیزی که به آبروی او زیان برساند، فاصله می گیرد.【 نهج البلاغه- حکمت۲۳۴ 

 
 ❀ ღ ❀  ❀ 


 

  • فاطمه مصلحت جو

حجاب

عفاف

نیکوترین خلق و خوق زنان

نظرات (۶)

salammmmm

پست اولتون بسیار جذاب بود و صمیمی



بله دیگه من دسرسی شما رو تو شب بهشتی رو مدیریت تنظیم کردم

هرکاری میکنین انجام بدین فقط خواهشن منو حذف نکنین



قالب وب طرح خودمونه پیوند روزانه رو درسش کردم

پاسخ:
سلام. ممنونم:) اختیار دارید... شما منو حذف نکنید قول میدم نویسنده ی خوبی باشم . الان میام.
are dorostan
mr30
aali shode
پاسخ:
خواهش:)
  • یلدای خاطرات
  • بابا خیلییییییییییییییییی قشنگ و پر معنی مینویسی شما!
    افرین
    پاسخ:
    مرســــــی ممنون دوستم:) لطف داری :)
    قشنگ نوشتی آبجی:)
    غــرور ...
    پاسخ:
    ممنون:)
  • طلایه داران عشق
  • خدا حفظ کنه همه شما محجبه هارو...
    سلام مهشیدی خوبی؟
    چه خبرا؟
    ببخش منو که زودتر تولدتو تبریک گفتم اصلا حواسم نبود بعدش یادم اومد حداقل نظرامو باک کن ضایع نشم
    ببخش منو یکمش فقط تو ذهم بود فکر میکردم اول مهری
    دیروز تولد خواهرت بود نه؟
    تولد منم بودا

    بای دوست دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات