راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

خدا و من، بقیه همه...

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ق.ظ

    ♥  

نوبت به من رسید

و من یار کشی کردم؛

 این سمت

خـــــــدا و قلبــم║ ،

و آن سمت

تمام آدمهای دنیا║ ...


بـَــه که چه حال خوبیست

با این یار کشی،

بازی نکرده، مَن برنده ام(!)



◀ تحمّل میخواهد و کـَمی زمان.

شک نکن

خدا را که داشته باشی،

همه چیز روزی خودش درست میشود

و نتیجه ی این صبر میشود یک
 تو 

به علاوه ی تمــــام آرامش و خوبی ها...





+بعضی طوفان ها ویرانگرند و برخی، سازنده(!)

طوفان که اغراق است، اما عجیــــــب سازنده بود...


++ فقط کَــــــمی زمان میخواهد...


  • فاطمه مصلحت جو

خدا و من

یاری خدا

نظرات (۲۱)

  • طلایه داران عشق
  • فکر نمیکنین طرف شما خیلی قوی هستین و یارای اونطرف ضعیف؟:)




    پاسخ:
    :) دیگه دیگه...:)
  • برگـــ دفتـــر زنـــدگـــی آهـــو ...
  • واقعا زیبا بود
    ای کاش واقعا زندگیمون همینجوری باشه
    پاسخ:
    ایشالا که هست :) راز موفقیت زندگیمون همینه...
  • عاشق شهدا

  • عالیییییییییییی
    پاسخ:
    مرسیییییییییییی:D :)
    خعلی قشنگ بود عزیزدلم
    یارکشی...
    عجب یارکشی کردی
    خیلی زرنگیا
    پاسخ:
    :) :D
  • باور ایرانی
  • جالب بود
    موفق باشی
  • عاشق شهدا
  • باران که می آید؛ آدمها عاشق می شوند!

    و من جایی را سراغ دارم؛

    که عطش بارید و آدم هایش؛

    عاشق شدن

    آپَم
  • عاشق شهدا
  • مَمنون کٍه اومَدی...
    ایشاالله کَهـ قٍسمَتتون میشهــ...
    مـَن 2بآر قٍسمـتَم شدهــ!!
    پاسخ:
    ایشالا... دعا کن آجی... :(خوش به حالت
  • عاشق شهدا
  • مــــــــــر30
    لطف داری دوست گلمــــــ
    پاسخ:
    :-* :)
  • باور ایرانی
  • به کسی عشق بورز که لایق عشق تو باشد نه تشنه ی عشق تو.
    چون تشنه روزی سیراب می شود.
    من کسی را لایق تر از خدا نیافتم.

    سلام دوست خوبم
    ممنون از حضورت و ممنون از کامنتت
    سلام دوست عزیز
    با پستی تاریخی از حجاب بروزم
    منتظر حضور و نظر قشنگت هستم
    سلام ...
    مرسی که به وبلاگ من اومدی ...
    من این وبلاگو واسه یک هیئت درست کرده بودم که یواش یواش تغییر رویه داده شد ...
    بازم از اینکه توجه کردی به وبلاگ من تشکر میکنم ،امیدوارم باز هم به من سر بزنی و با هم همکاری داشته باشیم ...
    پاسخ:
    سلام. تغییر رویه که دادین پس بهتره اسم وبلاگ رو هم عوض کنید که اشتباه نشه. خواهش میکنم.
  • یلدای خاطرات
  • به نظر منم راه حل هر مشکلی زمانه یعنی این بهم ثابت شده
    اپ قشنگی بود ممنون
    ابجی منم اپمممممممممممبه نظر منم راه حل هر مشکلی زمانه یعنی این بهم ثابت شده
    اپ قشنگی بود ممنون
    ابجی منم اپممممممممممم
    پاسخ:
    دقیقا :) آجی چرا دوبار نوشتی؟ اومدم الان
    سلام...
    خیلی قشنگ بوووود
    واقعا که چه یارکشیه عالیییییییییی
    پاسخ:
    :)
    سلام وبت قشنگه تونستی بهم سر بزن خوشحال میشم
    پاسخ:
    سلام عزیز. به کجا سر بزنم من اونوخ؟؟ |: :|
    و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
    .
    صبرکارآسونی نیست
    دعاکن همه بتونیم توامتحانای خدا صبرکردن رو یادبگیریم...
    و
    زود گله نکنیم!
    پاسخ:
    صَــــــبر..........
  • عاشق شهدا
  • کاش میشد تا خدا پراوز کرد
    پای دل از بند دنیا باز کرد

    کاش میشد از تعلق شد رها
    بال زد همچون کبوتر در هوا


    آپم
    سلام دوست عزیز شرمنده چند روز نت نداشتم در مورد تعویض رشته برق صنعتی هستم
    پاسخ:
    سلام.خواهش. خوب من چی بگم؟ چه راهنمایی ای میخواید؟
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام،وب زیباوارزشمندی دارید
    خوشحال میشم به من هم سری بزنید
    منتظر حضورگرم ونظرات ارزشمندتون هستم
    یاعلی التماس دعای فرج
    سلام میشه بپرسم چه موقعی میایید نت
    پاسخ:
    :|
    سلام علیکم
    خواهر خوب من
    خوب هستی ان شاالله
    چرا ک نه ! خوشحال میشم بیشتر اشنا شیم
    لینک!
    چرا لینک هم میکنیم
    من خودم ک خوب نیستم ولی خوبان رو لینک میکنیم تا شاید کمال لینک شدنشون در من اثر کنه و خوب بشم
    شمشا هم با افتخار لینک میشین ...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز. :| آخه چی بگم من؟ بابا دو تا جاخالیه پرش کنید به خدا چند ثانیه بیشتر وقت نمیگیره : نـــــــــــــــــــــــــــــــآم + آدرســـــــــــــــــــــ وبلاگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات