راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

توقُفـ

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

 در جاده ی زندگی ام بی هدفــ رآه می رفتم

که صدایی از درون فریـــاد زد

ایــستـــــــ!
 
قبل از ادامه ی مسیـــر

اول جَواب مرا بده؛

تــــو کـه هستی/؟/



خواستم حَرفــــ بزنم امّا صدا گفت:

حرفـ نَباشد!

هیـــــس!

من از تو 
【جَــــوآبــــــ】 میخواهم

نَه حرفــــ (!)


مکثـــــــــــ کردم...

واقعا که سوال سختی ستــ...




ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ


بـــه کمی فرصتـــــ احتیاج دارم

فرصتی برای پاسخ دادن به این سوال :

به راستی 
 
من، که هستم/؟/

 
و تا قبل از رسیدن به جَوآبــ، این وبلاگ حَرفــی برای گفتن نـدارد و به روز نَخواهد شد... 

التماس دعا...
 
  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۵)

  • عاشق شهدا
  • سلام :)))))
    الهی بمیرم!!
    برای منم این اتفاقات زیاد افتاده!!عیب نداره
    خودتو ناراحت نکن
    پاسخ:
    آخه نمیدونی چه حسی بود... فکــ کن 4 ساعت نشسته باشی دیگه آخر کار که میخای همه چی رو جمو جور کنی یهو همه چی از هم بپاشه چه حالی میشی؟ :((
  • عاشق شهدا
  • سلام
    ای بابا آخههههههه واسه چی؟!!!!!!!
    حیف نیس!
    خو زود جواب بده برگرد!!!!!!!
    :(((((((((((
    پاسخ:
    چی حیف باشه؟ :-/ چشم:) دیدی، زودی اومدم:)
  • منصوره محبی
  • امیرالمومنین(ع):
    من عرف نفسه فقدعرف ربه
    .
    پس بااین تفسیر به نظرم خیلی مونده خودمونو بشناسیم!
    شمام بی زحمت ازحالابه بعد بازم به روزکن وبلاگو!
    .
    +باغزلی کوتاه به روزم
    پاسخ:
    حدیث کـــــاملا به جایی بود :) ممنون بله حتما... کی گفته دیگه به روز نمی کنم؟ :) + اومدم نظرمم دادم :)
  • برگـــ دفتـــر زنـــدگـــی آهـــو ...
  • واقعا سوال سختیه
    انشاالله هممون زودتر به جواب برسیم
    پاسخ:
    سخت که...:) ولی خوب، ایـــشالا...
    اوا دیجه نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    کی گفته دیگه نمیام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات