راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

زندان...

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ
زندان ها گاه خیلی کوچکـ اند
 
به قدر یک || تــو ||
 
و گاه خیلی بزرگــــ
 
قدر یک || دُنیــآ ||
 
 
 
و این مَــن  ِاسیــــر در ×مـن×
 
در ×دنیایی× زندگی میکند
 
که خود، زندان است/!/ (1)
 
 
 
 
نگرانم؛
 
همچون کرم ابریشمی که دورتا دورش را پیله تنیده.
 
این پیله های محکم به کنار...
ترسم از این است که میدانم
پیله ای که پروانه نشود
مُرده است/!/...
 
 
 
 
 
 
(1)الدُّنیا سِجنُ المُؤمِنِ . دنیا، زندان مؤمن است. ( پیامبر اکرم ص)

  • فاطمه مصلحت جو

اسیر

دنیا زندان است

زندان

زندانی

نظرات (۱۳)

  • خدا گفت : من عاشقتم،دلت قرص
  • ایشالا قسمتت بشه.
    منم تو رفتنم هنوز تردید دارم،1طوریم نمدونم برم یا نه.
    پاسخ:
    دعا کن...:( تردید نداشته باش چرا تردید؟ ایشالا به خوبی بری و بیای:)
  • شیوا جوونی
  • خوبی مهشید جان؟ مطالب وبلاگت قشنگه

    لینکت میکنم
    پاسخ:
    سلام :) مرسی خواهری منم لینکت کردم
  • خدا گفت : من عاشقتم،دلت قرص

  • اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده، با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش میگذاشت و به خونه بر می گشت ...
    خداروشکر

    پاسخ:
    من اصن نمیرم که بخوام برگردم:) همینجوری میگم خدایا شُـــــــکر:)
    بچه که بودم زن عموم گفت سر سال تحویل هر کاری انجام بدی تا آخر اون سال همش همون کار رو تکرار می کنی، من خر تا همین 4-3 سال پیش موقع سال تحویل نه دستشویی می رفتم، نه می خوابیدم. یه کتاب می گرفتم دستم شروع می کردم به خوندن تا سال تحویل بشه که مثلا تا آخر سال درس خون بمونم. من خودم از اینکه با شماها شدم 76 میلیون نفر شرمسارم، حلالم کنید.
    سلام دوست عزیز وب خوبی دارید بنده حقیر خواستم بگم که در تقارن نوروز با فاطمیه انشاالله کوششی کنید بنده کتابی به نام فریاد مهتاب رو بهتون معرفی میکنم که ابن کتاب بسیار زیباو وبه سبک رمانی نوشته شده که شروع میکنه از شهادت پیامبر صلی الله علیه وآله تا شهادت حضرت زهرا رو به سبک داستانی روایت کردن من دوست دارم اگر بتونید رو این کتاب کار بکنید دوست فرهنگی عزیز تا همه مردم ایران انشالله بیشتر با این پاره تن رسول خدا بیشتر اشنا بشن/این کتاب ارزش مند انشالله به عشق حضرت زهرا سلام الله علیها در شهر خودتون کار کنید می تونید بگردید و بانی پیدا بکنید وبعد مثلا200تا 500 یا 1000 عدد بخرید به نصف قیمت و و با همان نصف قیمت که خریدید تکی تکی بفروشد تا مردم بخرند میتونید برای خرید کتاب در تیراژ بالا و برگزاری روش مسابقه که خود کتاب هم مسابقه رو آخرش داره/ با شماره 09359839960 تماس بگیربد تا راهنماییتون کنم هم برای خرید نصف قیمت پشت جلد کتاب هم برای برگزاری مسابقه ، فرق این کتاب با کتاب های دیگه اینه که به سبک رمان مانند و بسیار مخاطب پسنده ، فایل صوتیشو یا فایل نوشتشو بخونید حتما چون خودتون هم با واقایع بعد از شهادت پیامبر آشنا بشید راستی پخش فایل صوتی این کتاب هم جایز است

    این لینک متن کتاب
    http://www.m12.ir/oneBookReader.php?id=106

    این لینک فایل صوتیش

    http://www.m12.ir/detailShowMotafa.php?id=36
  • مریم آسمانی

  • اخ گفتی


    خط آخر حال و روز منه ها


    پاسخ:
    :( فدای حال و روزت...
  • مریم آسمانی


  • نمیدونم مهشید


    مغزم کار نمیکنه :(


    حکمت یا قسمت

    هرچی خوووووووووووووو


    پاسخ:
    :(
  • مریم آسمانی

  • سلام عزیزم


    نه بابا نیست :(


    من دانشجوی سیرجانه کرمانم مهشید جونم


    خو تموم شه برم اصفهان
    شهید خرازی
    شهید ردانی پور
    شهید تورجی زاده
    کاظمی
    و
    ...

    دلتنگم خو


    آجی منم همیشه زیادش میکنم :)



    پاسخ:
    سلاااام مریمی:) +چرا هـــــست خوبم هســــــت :) ++جدی؟ چه جالب نمیدونستم ... :) +++خوب آره حق داری تو...ولی من دوس ندارم دوران دانشجوییم زود تموم بشه :(( ++++:D
    پیله ای که پروانه نشود مرده است...
    پاسخ:
    ... :(
  • خدا گفت : من عاشقتم،دلت قرص
  • سلام ..
    اینکه کسی دوسم داشته باشه که من نخوامش واسم اتفاق افتاده..سخت نیس.
    ولی ب نظرم کاش آدما همدیگرو واقعی دوست داشتن.
    البته من زیادی احساساتیم..
    ینی دوسم دارنا ولی 1کوچولو پرتوقعم.
    چی گفتم؟
    پاسخ:
    سلام:) چـــــــــی شُد؟!!! خو اگه دوسِت دارن تو ام سطح توقعتو بیار پایین دختر اصن جا واکنید منم اومدم
    سلااااااااااام
    خوبم تو چطوری؟؟

    واسه اینترنتم یه مشکل فنی پیش لونده ک من قادر به حلش نیستم !!باید بمونم داداشم بیاد درستش کنه ایشالا فردا پس فردا...بخاطر همین چن روزی نبودم!
    پاسخ:
    سلآآآم :) شکر خدا:) ببین من الان دچار تناقض شدم... الان ینی مشکل فنی حل شده که اومدی نت؟ اگه حل شده پس چرا منتظر داداشتی؟ یا حل نشده منتظری داداشت بیاد درستش کنه؟ پس اگه حل نشده چجوری اومدی نت؟؟ O-o یا خدا:|
  • باشگاه شعر آئینی
  • سلام
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    ان شاءالله موفق باشید
    یا علی
  • لیلی، بچرخ !
  • عمیق ترین درد زندگی ، مردن نیست ...

    بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را

    با جدایی به سرانجام برسانی

    ◥ آپــــــــ ــــــــ ــــــــم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات