راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

راهی شدم...

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۲۸ ب.ظ
◈ ◈ ◈ ◈ ◈
 
...برید از اونا بـپـرسید
 
که شــنیده ها رو دیــــدن...
 
 
✔ میروم
 
تا ببینم، شنیده ها را
 
و بشنوم، دیده ها را...
 
 
✔ می روم
 
به دیار عآشقی 
 
تا لــمس کند قـلبم
 
مـعنای حـقیقی عـــشق را...
 
 
 
【 ☼ 】
 
با اشتیــاقی وصفـــ نـآشدنی بـرای اوّلین دیــــدآر
 
 
راهی دیــآر  ِنورم؛
 

به رسم رفاقت حلالم کنید...
 
 
◈ ◈ ◈ ◈ ◈
 
 
 

نظرات (۱۶)

  • لیلی، بچرخ !
  • اگه به تو زل نمی زنم

    رازی است که با نگاه فاش می شود ...
  • لیلی، بچرخ !
  • تـو راحت بـخواب

    من مـشق گریه هایـم هـنوز مـانده
  • لیلی، بچرخ !
  • بهار ...
    و این همه دلتنگی ؟!
    نه ،
    شاید فرشته ای
    فصلها را به اشتباه
    ورق زده باشد...
  • خدا گفت : من عاشقتم،دلت قرص
  • چندم میری؟
    پاسخ:
    15 تا 20 ام:)
  • ابراهیم اسفندیاری

  • سلام بزرگوار
    موضوع : 14 اسفند در روستای برگه چه روزی است؟
    روستای برگه از توابع شهرستان ساری است.
    منتظر حضور پر مهرتان در وبلاگ ( پرچمدران بصیرت )هستم.
    موفق باشید
    یا علی
  • باشگاه شعر آئینی
  • سلام
    ببخشید یادم نیست که دیشب بهتون گفتم یا نه واسه همین دوباره میگم، با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام. بله گفتید:) شما هم لینک شدید؛ با افتخار
  • مریم آسمانی

  • سلام مهشید


    آقا خیلی دعام کنیا

    :((

    کاش 20 م میرفتی میدیدمت خو


    پاسخ:
    سلام مریمی چَــــــــشم مگه میشه تو رو یادم بره... :) 20 ام برمیگردیم:| :(
  • یلدای خاطرات
  • مثل همیشه عالیییییییییییییییییییی
    اپم
    پاسخ:
    :) اومدم...

    سلام خوبی ؟

    چه جالب

    الان میخواستم بهت اس بدم ببینم کجایی کارت دارم

    میگما

    اره من 20 م میرم ولی زائر !


    یه چیزی

    یه متن میخوایم واسه خیر مقدم یه کربلایی


    من متنی که خودم نوشتم رو برات میذارم
    ولی
    خودت درستش کن و زیادتر میخوان
    گفتن این کمه

    پاسخ:
    سلآآم مریمی :) شکر خدا:) تو خوبی؟ به عنوان زائر رفتنم صفای خودشو داره...:) منو بگو که کلن بار اولمه! :) میگما...این متنه خیلی قشنگه... چیشو درست کنم؟ یه خورده بهم وقت بده سر فرصت بشینم چند خطی هم من بهش اضافه کنم:)
    فراخوان اولین جشنواره شعر «لبیک»
    «باشگاه شعر آئینی» برگزار می کند:
    اولین جشنواره اینترنتی شعر «لبیک» به مناسبت ایام فاطمیه
    موضوع: حضرت زهرا سلام الله علیها
    به پنج اثر برگزیده، هرکدام مبلغ 500000 ریال اهدا می گردد
    شاعران گرامی می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 93/01/01 از طریق یکی از روش های زیر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند:
    1. استفاده از سامانه دریافت اشعار که در انتهای وبلاگ «باشگاه شعر آئینی» قرار داده شده است(www.emhk.mihanblog.com)
    2. ارسال آثار به آدرس الکترونیک باشگاه شعر آئینی
    (bashgahsher@gmail.com)
    نحوه دریافت جوایز:
    نتایج تا پایان فروردین 93 اعلام می گردد و جوایز از طریق انتقال وجه از طریق کارت صورت می گیرد(در صورت برگزیده شدن اثر، با شماره تماس ارسالی از طرف صاحب اثر تماس گرفته می شود و با دریافت شماره کارت از ایشان، مبلغ به حساب واریز می گردد)
    قوانین:
    - دبیر بخش داوری آثار، جناب آقای «میثم رنجبر» (دبیر انجمن شعر کتابخانه هاب عمومی استان مازندران) می باشد
    - ارائه نام، نام خانوادگی و شماره تماس به همراه آثار الزامی است
    - هر فرد مجاز به ارسال حداکثر سه اثر می باشد
    - ارسال آثار در هر قالب شعری آزاد است
    - تنها اشعار با موضوع فاطمیه وارد بخش داوری می شوند
    - در صورت استفاده از پست الکترونیک جهت ارسال آثار، ار فایل word استفاده شود
  • و خدایی که در همین نزدیکیست
  • ما همیشه دنبال یه راه دررو هستیم و فکر میکنیم رسیدن به خدا خیلی سخت و دور از ذهنه اما فراموش میکنیم.
    وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِید
    و ما از رگ گردن به شما نزدیک تریم ...
    ----------------------------------------------------
    سلام علیکم خواهرم
    به ما سر نمیزنی؟؟؟!!!
    پاسخ:
    سلام علیکم خواهری :) به چَــــــــــــشم ...:) آمــــدم...:)
    سلام :)
    خوشا بحالت مهشید جون
    من دلم خیلی هوای جنوب رو کرده
    ما رو هم دعا کن
    سفر بی خطر
    پاسخ:
    علیک سلام:) ایشالا قسمت تو هم بشه دوباره... من اولین باره قسمتم میشه/!/ :) محتاجم به دعا...
  • و خدایی که در همین نزدیکیست
  • سلام علیکم خواهرم
    متشکرم از حضور شما ... نمیدونم برا شما بالا نمیاد!
    پاسخ:
    سلام. بله احتمالا همینطوره
  • خدا گفت : من عاشقتم،دلت قرص
  • سلام

    این یک پست عادی و همیشگی نیست
    سریع خودت رو برسون
    حضورت الزامیست
    پاسخ:
    سلام دیر رسیدم...:(
  • لیلی، بچرخ !
  • لحظـــه هــایم مـــال تــو ...

    بـه قیمت صـِـفر “تومــن”

    همین که “تـــو” کنـــار “مـــن” باشی

    ثروتمــندترین انسانـم ...

    •.• آ پـــــ ـــمــــ ــــ •.•
    سلام عزیـــــــزم ، چه وب باحالی داری ، خیلی جذابه ، راستی منم یه سایت آشپزی دارم خیلی تر و تمیز و شیک ، ممنون میشم بیایی و نظرت رو بگی ، حتما یه سر بیا ،اگه خواستی میتونی منو با اسم سایت آشپزی نوشیدنی لینک کنی ، منتظرتم بای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات