راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

از ماست که بر ماست همین است که هست...

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

قبل از اینکه شعرو بخونید یه توضیحی بدم فقط. این شعر رو بعداز یک روز شلوغ ولی بی ثمر( روزای اول عید معمولا اینجورین:| ) و بعد از نارضایتی کلی از نفس آدمی سرودم. مخاطب شعر هم همون نفسه_درواقع نفس اماره. سبکش نسبتا متفاوته با شعرایی که قبلا گفتم. یه مقدار عامیانه تره.حالا بخونید متوجه میشید.( نصفه شبی زده به سرم دیگه :| )

برای اینکه شعرو با تمرکز بیشتر بخونید بهتره آهنگ وبلاگ رو قطع کنید.

خب دیگه بریم سراغ شعر :

این عمر منو وقت منو هر چه که هست

دادم همه را پای تو ای باده پرست

 

کُشتیم و گرفتی همه را هرچه که بود

دادم هَــمه را، بی چک و چانه دربست!

 

حتی که شدم برده ی تو، بی انصاف!

حتی که گرفتی نخ قلّاده به دست!

 

تو هرچه که خواهی همه فورا حاضر

تا سه بشُمار وهمه اش آمادست!

 

در حیرتم! عاقل نکند نوکری ات

شاید که شدم روزی و یکجایی مست

 

امروز خدا گفت نه این بود قرار

اقرار تو چیز دگری بوده اَلَست

 

باید که کنم چاره وَ اِلا این نفس

کشتن دهدم آخر و جایم دَرَک است

 

نفرین تو و شکوه ز تو راهش نیست

از ماست که بر ماست همین است که هست...

 
 

+ مثل همیشه منتظر نظراتتون درمورد شعرم هستم و اگر نقدی به شعر وارد میدونید خوشحال میشم بشنوم و در صورت لزوم اصلاحش کنم:)

 
 
++ تا یادتون نرفته آهنگ وبلاگو دوباره پلی کنید :D
نه خوب حالا زوری که نیست ولی من که دوسش دارم...

 

  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۱۹)

عالی بود
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر رایگان و سریع
پاسخ:
تشکر
مهشید جان لینکت کردم خواهری
پاسخ:
شمام لینک شدی ترانه جون
گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی

دیگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخوهد ماند
سلام خانم گل
خداقوت
سالت مزین به بهترین های دو دنیا به لطف حضرت زهرا (س) ان شاالله

شعرتون زیبا بود و حقیقت محض
ان شاالله که قدر خودمون و لحظاتمون رو بدونیم و شرمنده خالق نشیم...
التماس دعا
پاسخ:
علیکم سلام همچنین برای تو خواهری ممنونم ان شاالله... محتاجیم... + اومدم وبلاگتون ولی فونت ها به هم ریخته بود و چیزی تونستم بخونم... شاید ایراد از مرورگر من باشه
  • من و دوستم خدا
  • ✔ ✘
    این روزها

    زیاد بگو :"سلام بر علی"

    این روزها کسی در مدینه سلامش نمی کند
  • یلدای خاطرات
  • عیدت مبارک 1
    اهنگ ویت قشنگه 2
    شعر هم طیبا بود 3
    پاسخ:
    1-عید توام مبارک 2-اوهوم... 3-ملســــی...
    سلام دوست عزیز
    آدرس وبلاگم تغییر کرده
    لطفا تو لینکاتونم درست کنید
    ممنون
    پاسخ:
    سلام آبجی اصلاح شد
    به خـــــــدا

    ” دل ” آلزایمــــــــر نمی گیرد ... !

    بفهمیــد آدم ها ...


    ** آپــــــــم
  • من و دوستم خدا
  • ✔ ✘
    لطفـــــــــــــــــا در بزنید
    .
    .
    .
    نه این که 【 مـــــــــــــــادر 】‌ را پشـــت در بــــــــ✘ــــــــزنید ...


    ◥ با پست ویژه برای مادرم زهرا س آپدیت کردم ◣
    ┘◀ التماس دعای فرج + شهادت
    یا علی
  • من و دوستم خدا
  • ✔ ✘
    لطفـــــــــــــــــا در بزنید
    .
    .
    .
    نه این که 【 مـــــــــــــــادر 】‌ را پشـــت در بــــــــ✘ــــــــزنید ...


    ◥ با پست ویژه برای مادرم زهرا س آپدیت کردم ◣
    ┘◀ التماس دعای فرج + شهادت
    یا علی
    در دنـیـایـی کـه حـتـی روزی ..//

    روح خـودم هـم تـرکـم مـی کـنـد..//

    هـیـچ انـتـظـاری از دیـگـران نـیـسـت.!//

    مثل همیشه عالی بود
    بسم الله....
    سلام بزرگوار.....
    ضمن عرض تسلیت شهادت بی بی دو عالم(سلام الله علیها)، یه طرح مشترک داریم برای آشنایی بیشتر با اهل بیت(علیهم السلام)..... خوشحال میشم شرکت کنید و اگر تمایل داشتید براشون قلم بزنید.....
    منتظر قدومتون...
    یا زهرا(س)
    به به سلااام مهشیدخانوم
    چقد روان!ولی ای کاش همه رو یابه محاوره مینوشتی یابه نوشتار.
    بیت آخرو دوست داشتم
    همچنین بیت چهارم
    ترکیب حتی +که جالب نبود
    بیت دوم منظورتو از کشتیم و گرفتی رو متوجه نشدم.توضیح بده واسم
    جسارتمو ببخش.
    وزن هم وزن رباعی بود
    پاسخ:
    علیک سلام منصوره جون :) خوب اینم یه سبکشه محاوره نوشتار! بیت آخرو بیت چهارمم تو رو دوس میدارن حتی که = حتی ( کار به اینجا رسید ) که... کشتیمو گرفتی همه را:یعنی منو کشتی و همه چیزم رو ازم گرفتی. توضیح چی دیگه؟ نه باو راحت باش چه فرقی داره؟ + تشکر که انقد دقیق شعرمو خوندی و نظر کاملی دادی
    سلام علیکم
    ایام فاطمیه تسلیت

    شعر زیباییه، اصلاحات من:
    امروز خدا گفت قرار این نبود
    تو چیز دگر گفته ای روز الست

    جالبه تو این اشعار جایگاه خاصی برای خودتون قائلین! رندی شما در بیت زیر به وفور معلوم است ...
    در حیرتم! عاقل نکند نوکری ات
    شاید که شدم روزی و یکجایی مست
    ...................................................
    پاسخ:
    علیکم سلام همچنین بر شما بله این قسمتش جای اصلاح داره. باید روش بیشتر کار کنم... منظورتون رو متوجه نمیشم... چه جایگاهی؟؟
  • من و دوستم خدا
  • مادر که می رود نظم خانه بهم می خورد
    ◥علی نجف◣
    ◥حسن مدینه◣
    ◥حسین کربلا◣
    ◥زینب دمشق◣
    ◥◥ قبر مادر مخفی ◣◣

    با یه مطلب به روزم
    التماس دعای فرج + شهادت
    یا علی
    بالاخــره یه روزخــوب میرســه


    یـــه روزی کـــــــه بــــالای عکــــسم


    میـــنویــــــسن :انـاالله و انــا الــیه راجــعون
    پاسخ:
    اوا این حرفا چیه دختر؟
    سلام علیکم
    چ عجب بالاخره اومدی!!!

    هی بله احوالاتم اوکی میباشد!
    تعطیلاتم بدک نبود ولی مث اینکه به شما خیلی خوش گذشته همش مسافرت بودی!!

    بله دختره خودم هستم!
    اوا خو تو پروفایلم ک نوشتم قزوین(ولی این عکس مربوط میشه ب محل اطراف قزوین)
    پاسخ:
    علیک سلام نه بابا مام مث شوما :| تو مسافرتم همش مهمونی بودیم:| +عه خودتی؟ چه عکس باحالی گرفتی +راستیا...به پروفایلت دقت نکرده بودم
    سلام من به اکبر و شیخ حسن

    ما و شما دو خط موازی یم

    ما از روز اول

    ز شما جدا بوده ایم و بس

    شرم حیاء

    میدانم که ندارید

    شما قارون ثروتان

    چون از روز اول

    شما دشمن آقا بوده اید و بس
    پاسخ:
    گفته بودی اگه بیای خوب میشه اوضاع وطن اما می بینی وضعمون خیلی خطرناکه حسن داستو هی نشون دادی گفتی کلیده مثلا بازی نکن با این چیزا خیلی خطرناکه حسن هرکی که انتقاد کنه میگی اینا بی سوادن یه وقت غرور نگیردت خیلی خطرناکه حسن با اعتماد به دشمنا ندوز واسه خودت کفن اینو به اون ظریف بگو خیلی خطرناکه حسن شنیدی که معاونت میزنه حرفای خفن باید جلوشو بگیری خیلی خطرناکه حسن تو رو خدا به وزیرات بگو دیگه سبد ندن مردم دنیا می بینن خیلی خطرناکه حسن اینو دارن بهت میگن بزرگ، کوچیک و مرد و زن بی اعتمادمون نکن خیلی خطرناکه حسن به جان هرکی دوست داری از این به بعد تو گند نزن آبـِرومون رفت به خدا خیلی خطرناکه حسن :| + البته قرار بوده سیاسی حرف نزنم تو این وبلاگ. ولی خوب خودتون شروع کردید
    شعر قشنگ و پر مفهومی بود...اونجایی که گفته بودید ""نخ قلادهب به دست""جالب بود خیلی

    بعضی جاها یه شکستی کوچولو تو وزن دارهببخشید البته
    پاسخ:
    ممنون:) آره نقص زیاد داره میدونم.بالاخره من شاعر ِ حرفه ای نیستم... ای کاش چند تاشو که به چشمتون اومدن ذکر میکردید._خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات