راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

این دل

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ


دست دلم لرزد اگر نم نمک
من بزنم بر کف پایش فلک!

چشم و زبان و سر و پا جای خود
دل ولی این بین بود چون مَلَک

آن که بود راز نهان در جهان
وان که کشد بار امانت(1) یدک

سخت اگر گیرمش این قلب را 
چون بُوَدم مثل نمک او کمک


هرچه بگندد نمکش میزنم
وای به روزی که بگندد نمک! 




+طبع شاعریم گل کرد یهو :|

 
 

--------
(1) اِنّا عَرَضنَا الاَمانَةَ عَلَی السَّمواتِ وَ الاَرضِ وَ الجِبالِ فَاَبَینَ اَن یَحمِلنَها وَ اَشفَقنَ مِنهَا وَ حَمَلَهاَ الاِنسانُ... (احزاب/72)

توی تفاسیر، این بار امانت، درواقع مسئولیت انسان و عشق و معرفته؛ که وظیفه ی درک این امانت با قلب انسانه.

  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۱۰)

دارم آرشیو وبلاگ های خوب و جذاب رو جمع می کنم یه سر بهم بزن وبلاگت رو ثبت کن صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره
چــه روزگاریــه
بــَـچـِـه کــِـه بــوבیــمــ
دُختــَـر بـَـچـِـه ها عاشـِـق عـَـروسـَـکای خـُـوشگـِـل بودَלּ
پــِـسـَـر بـَـچـِـه ها عاشـِـق مـَـــرבای قــَـوی
بــُـزُرگـــ کـِه شـُـدیمــ ...
دُختــَـرا عـــاشق مـَـرבای قــَوی شـُבלּ
پــِـسـَـرا عاشـِـق عــَـروسـَـکـ ... !


سلام...خیلی زیبااااااااااااااااا بود..ایول داره!
من خودم محاوره و طنز رو خیلی دوست دارم
پاسخ:
درواقع پسرا عروسکو برای بازی میخوان نه برای عاشق شدن ! :| + سلاااام:) مرسیییییییییییییی... خدایی؟ آخه فکر میکردم شاید مسخره به نظر بیاد:| :(
  • یلدای خاطرات
  • سلام خوبی یه مدت وبت نیمده بودم دلم پوسید چ خبرا
    پاسخ:
    سلام علیک مهدیه جون +بعله اصن خود متخصصین قلب و عروق اعلام کردن نیمدن به وبلاگ مهشید در طولانی مدت موجب پوسیدگی دل میشود! خخخخخخخ!!! ++هیچی بابا منم و هجوم بی امام درسا و کارا :| :(( تو خوبی؟
    سلام خوبی . وبلاگ تحسین بر انگیزی دارین . امیدوارم همیشه موفق باشی . لطفا به منم سر بزن . خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
    آپم و آماده ثبت لینک شما در پیوندهای وبلاگم
    سلام طلا
    کجایی بلا؟
    به به عجب شعری..
    1کوچولو با اولش نتونسم ارتباط برقرارکنم ولی وفتی خوندم ک خودت گفتی امانت،، فمیدم.
    آورین
    پاسخ:
    سلام گلی چطول مطولی!!! :D مـــِرسیـــ... :) بیت اول یعنی: اگه دلم خطایی بکنه، من با فلک تنبیهش میکنم بیت دوم ینی: به خاطر اینکه دل بین بقیه ی اعضای بدن مثل شاه میمونه و... درواقع دلیل اصلی ای که نتونستی ارتباط برقرار کنی باهاش اینه که من شاعر توانایی نیستم:|:(
    مادرهاشبیه نخ تسبیح میمانند ،

    به نسبت دانه ها کمتر خودنمایی میکنند اما

    اگر نباشند هیچ دانه ای کنار دیگری نمیماند‏ !‏

    خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود …

    روز محشر حضرت فاطمه (س) شفیعت باشه از ته دل بگو

    ♥•٠·

    یا زهـــــــــــــــرا (س)

    روز زن مبارک
    سلام علیکم
    زیبا بود، اینم حرف ما :
    این دل که می بریش سوی فلک، باید بزنی بر پایش فلک
    پاسخ:
    سلام تشکر :) دلم در فلک در حال پرواز بود که با این جمله ی شما پودر شد سقوط کرد پایین :| :(
  • من و دوستم خدا
  • ✔ ✘
    ◥ بانوی گل ◣
    ◥ شاهکار زیبایی خلقت ◣
    ◥ مخلوق دلبری خداوند ◣
    شادی تو ، شادی دنیاست
    روزت ، ماهت ، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون برای همیشه مبارک

    ◥◥◥ آپــــ ــــم ◥◥ برای تــــ♥ــــولــــ♥ــــدت ...
    التماس دعای فرج + شهادت
    یا علی
    سلااااام
    مبارک باشه تغییراتت
    قبول باشه زیارتت
    منم اگه خدابخواد میرم اعتکاف
    خیلی التماس دعا
    پاسخ:
    علیک سلااااام:) سلامت باشی:) قبول حق ان شاالله... اعتکاف عــــــآلی بود عــــــــــــــــــآلی.... اگه قبول باشه برات دعا کردم اونجا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات