راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

زمانی برای خودسازی...

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

 
 
تنها معـده ی 【خـالی】
دوای دردم نیست ؛

وقتی دل

از غیــر ِ تــو 【پـــُــــر】 است...
 
 
 
این ماه باید
"اللهم اشف کل مریض" را
به نیت قــلب بیمـارم بخوانم ؛
 
"فـُکّ کل اسیر" را 
به نیت رهــایی از نــفس و دنیــا...
 
 
 
 
 
✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧
 
 
。◇゜*かわいい*゜・◇ のデコメ絵文字 نقد کردن بسه...تبلیغ و شعار بسه... اصن هرچی حـــرف بسه.
یه مدت نمیام... وقت خودسازیه... حلالم کنید و برام دعا کنید...
 
  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۱۶)

بازدید وبلاگت رو نمیخوای زیاد کنی؟ همین حالا وبلاگت رو توی لیست دوستانم ثبت کن تا بازدیدت روزانه بیشتر از همیشه شه
پاسخ:
نه:|
  • ترانه سادات

  • وبت حسه خوبی داره
    پاسخ:
    مرســـی... حس خوب از خودتونه
    سلام.
    ای کاش منم میتونستم اینقدر به معنویاتم اهمیت بدم. زندگی برای امثال ما، خیلی زیاد سخت شده.
    پاسخ:
    سلام. سختی و فشار زندگی که برای همه کم و بیش هست. اما دراقع منم اونقدر که میخوام خوب نیستم...
  • خدا گفت ♥من عاشقتم،دلت قرص♥
  • عبادتاتم قبول
    پاسخ:
    قبول حق... از توام به همچنین
  • خدا گفت ♥من عاشقتم،دلت قرص♥
  • ینی چی نمیای؟
    من تازه اومدما..(کامپیوترم قاط زده بود..)
    بیا دیگ،کجامیخوای بری آخه؟
    پاسخ:
    نمیام ینی دیگه مث سابق طولانی مدت نمیشینم پای کامپیوتر و اینترنت. ولی میام سر میزنم به همه خوش اومدی ما جایی نمیریم آبجی
  • خدا گفت ♥من عاشقتم،دلت قرص♥
  • واس مام 2آ کن
    پاسخ:
    اگه لایق باشیم...
  • خدا گفت ♥من عاشقتم،دلت قرص♥
  • اومدی ام زود بیا وبم ببین چ ها کردم ماشالا..
    پاسخ:
    بزا بیام ببینم چی میگه این آبجیمون...
    امیدوارم اونقدر که میخواین خوب بشین، وظایف ما با هم فرق میکنه، امیدوارم شرمنده نشیم.
    پاسخ:
    ان شاالله...
  • عاشق شهدا
  • سلام
    مثل همیشه عالی بود
    برات آرزوی موفقیت میکنم...
    پاسخ:
    سلام ممنون همچنین تو آبجی گلم...
  • عاشق شهدا
  • سلاااااااااااااااااام
    ممنونم،شما خوبی؟؟

    هیچی بعد کنکور حسابی بیکار شدم!!
    البته یکی دوتا کلاس میرم!
    چه بد!برعکس من عاشق برنامه کلاه قرمزی ام و بیشتر کلیپ هاشو دارم!!

    شما خوبی؟؟!
    پاسخ:
    علک ِ سلاااااااااااااااااااام خوبم شکر:) هعی... مام میگذرونیم... مثلا باید درس بخونم ولی فعلنا حوصلم نمیاد:| آفریــــن کلاسای چی میری حالا؟ خوبم شکر:|
  • بانو طلبه
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    گروه تحقیقاتی فانوس راه351 تقدیم میکند.
    (سلسله مسابفات 1 تیر و سه نشان)
    با ما همراه باشید
    سرگرم شوید، بیشتر بدانید، جایزه ببرید.
    http://fanooserah351.blogfa.com/post/409

  • دست نوشته های یک طلبه
  • مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْمُعْطِی وَ أَنَا السَّائِلُ وَ هَلْ یَرْحَمُ السَّائِلَ إِلا الْمُعْطِی...
    دوست مجازی
    توی شبهای قدر برام دعا کنید
    در پناه حق
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا... چشم اگر لایق باشم...
  • خدا گفت ♥من عاشقتم،دلت قرص♥
  • خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان
    تا قبل از پایین آمدن دستم دعایم مستجاب گردد . .
    پاسخ:
    آمیـــــــــن...
    سلام

    طاعات و عباداتتون مقبول حق.

    سپاسگزارم از حضورتون.

    وبلاگ بی نهایت زیبایی دارید.

    شما با افتخار لینک شدین.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام قبل حق. از شما هم به همچنین تشکر شما هم لینک شدید؛ با افتخار
    سلام
    با دو تا مطلب بروزم و منتظر نظر شما
    هم غزه هم لبنان ، جانم فدای لبنان
    لبیک یا حیدر
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات