راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

هزار مسئله ی گنگ

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ق.ظ


دهانِ باز نبین! بسته شد زبان، چه بگویم؟

لبم تکان بخورد مثل ماهیان، چه بگویم؟
 
چگونه وصف کنم از هجوم درد؟ که جا شد
به حجم یک دلِ محدود، بی کران! چه بگویم...
 
چه ساده حرف زد آن لال با زبان اشاره
و گفت این منِ گویای نطق دان: چه بگویم...؟
 
غبارِ غیر از آیینه ی دلم که زدودم
هزار مسئله ی گنگ شد عیان! چه بگویم...
 
که کارِ گمشده ها خوب دیدنست و شنیدن
نه گفتنست و نصیحت به این و آن، چه بگویم؟
 
مجال حرف نیابد کسی به وقت دویدن
و هر رسیده شده مُهر-بر-دهان ، چه بگویم...
 
 
 
مهشید مصلحت جو. 93.4.26 
 
 
 
 
 
。◇゜*かわいい*゜・◇ のデコメ絵文字 تا دهان بسته نشود، دل باز نمی شود... (علامه حسن زاده ی آملی)

 

  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۲۳)

این یکی واقعاً خیلی قشنگ بود، خیلی قشنگ. آفرین. از مسائل ادبی اش سر در نمیارم، اما گیرایی خوبی داشت برام.
پاسخ:
ممنون... نظر لطفتونه... خوشحالم که چنین بازخوردی داشت
  • عاشق شهدا
  • خدایا
    شب قدر است و قدر شب تو میدانی به قد من ننگر،قدر خویش عطا کن
    آمین
    پاسخ:
    آمین...
    سلام دوست عزیز!

    یک پیشنهاد عالی برای کسب در آمد از وبلاگتون

    سیستم کسب درآمد پاپ من

    ثبت شده در ستاد ساماندهی

    نرخ هر آی پی = از 70 تا 150 ریال

    پاپ آپ اول = 50 ریال و دومی 25 ریال

    تسویه حساب منظم و روزانه

    اول از طریق لینک زیر ثبت نام کنید

    بعد از ثبت نام وبسایت خودتون رو ثبت کنید

    بعد یک کد در قالب وبلاگتون قرار میدید

    بعد به ازای هر بازدید کننده 70 تا 150 ریال دریافت میکنید

    از طریق لینک زیر ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنید!

    پرداخت منظم و شمارش بالا از مزیت های سایت ماست

    کافی است امتحان کنید!

    مطمئنم خوشتون میاد و راضی خواهید بود!


    لینک ثبت نام :
    http://popman.ir/user/signup/ref:437

    منتظرما!


    .
  • من و دوستم خدا
  • سلام

    با دله نوشته ای بروزم

    التماس دعای فرج + شهادت

    یا علی
  • خدا گفت ♥من عاشقتم،دلت قرص♥
  • آقا ما چاکرتیم،چ بگویم؟
    پاسخ:
    ما بیشتر!
  • خدا گفت ♥من عاشقتم،دلت قرص♥
  • نمیگی این همه تعریف میکنی از وبم،از شرمندگی آب میشم
    تو که قرار بود نیای یه مدت!!همچین گفتی من 1مدت نمیام..
    پاسخ:
    خوب من نظرمو گفتم دیگه...چیکار کنم خب وبت عالی شده تعریف نکنم؟ گفدم که بابا...هستم...فقط کم سر میزنم به اینترنت
    کشتم خودمو کامنتاتو پیدا کردم :|
    مـــُــردی ینــی الان :|
    پاسخ:
    :| قالبشه دیگه چیکار کنم:| میتونی به این نتیجه برسی که باید تلاش کرد تا به من رسید
    صفه کامننا تا ابد باز میمونه ؟ :|
    خو اینجوری آدم میگه صفه که بازه بذا ی کامنت دیگه ام بدم :|
    توام روحت شاد میشه :D
    پاسخ:
    دیگه اینو به مسئولین میهن بلاگ بگو:|
    سلام به تو دوست خوبم!

    وبلاگت خیلی زیباست. تبریک میگم!

    منم یک سایت تفریحی ساختم به نام نمکستان

    توش انواع مطالب سرگرمی و طنز و عکس های جالب پیدا میشه

    حتما به من سر بزن و برام حتما نظر بذار تا لینکت کنم!

    زود بیا . منتظرت هستم!
    .
    سلام
    من تازه وبلاگ ایجاد کردم
    ممنون میشم بنده رو لینک کنین
    شما لینک شدین
    پاسخ:
    سلام شمام لینک شدی خواهری
  • شیوا شمالی
  • سلام مهشید جان . یه مدت نبودم عزیزم

    حالا نت رو شارژ کردم و یه رسانه مذهبی هم زدم تو کلوب. کسی نیست کمک کنه . بازدید خیلی کم هست و استقبال نمیشه . شما چطوری ؟ حالت خوبه ؟ طاعات قبول . التماس دعا گلم
    ♥ گفتم خدایا همنشینم باش . . .♥
    ♥ گفت من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند !♥
    ♥ گفتم چه آسان به دست می آیی ؟!♥
    ♥ گفت پس آسان از دستم نده !♥
  • رویا سهیلی
  • سلام عزیزم وبلاگت عالیه
    فقط اگه بتونی فونت بهتری پیدا کنی ایول داری
    راسی دوسداری شارژ رایگان بگیری؟
    یا رایگان تو قرعه کشی شرکت کنی؟
    یه سایت بهت معرفی میکنم اگه لینکشو بزاری تو وبلاگت بهت شارژ میده.
    من تست کردم جواب داده.
    توی فرمش منم به عنوان معرف بنویس .
    ممنونم

    .
    همه این روز ها دنبال یه دل پاک میگردن
    فرقی نداره مال خودشون باشه یا دیگران
    این حرفیه که گفته میشه،اما در واقعیت خلافش ثابت میشه ، تا به همه بگیم دیگر دورانش گذشت،اری یاد دارم همه چیز را.
    انگار ما تف سربالای خدا هستیم،حتی فرشتگان از ما متنفرند،از صدایمان بدشان می آید...
    اما ما در تنهایی خود چیزی می سازیم که ویران کند این پلیدی را ...
    آن روز دیر نیست بگویند هر که تنها تر بهتر...
  • کربلایی سیدعلیرضا
  • بسیار زیبا
    پاسخ:
    ممنون:)
    عشق یعنی پسر کوچولوت بیاد با اخم بهت بگه
    مامان چرا جلو بابا روسری نمیذاری؟
    بعد من فقط بخندمو لپشو بکشم اونم هی محکم بزنه رو دستم بگه جواب منو بده
    چیه خو پسرم غیرتیه به باباش رفته... ^__^
    سلام عزیزم لطف داری ....

    وب تو هم خیلی خوشمله ..

    خوشحال شدم که با وبم آروم میشی ...بازم بیا ...مرســــــــــــی
    سلام!
    می خواستم سایت طب بوک را معرفی کنم.

    طب بوک شبکه احتماعی پزشکی هست که هم پزشکان و هم بیماران و سایر ارایه دهندگان خدمات پزشکی در آن عضو می شوند.

    ارایه دهندگان خدمات پزشکی پزشکان-کلینیکها -داروخانه ها و... علاوه بر معرفی خود و تبلیغ خدمات خود می توانند با ارسال مطلب و عکس به تبادل نظر در مورد داروها -بیماریها و مسایل پزشکی بپردازند.

    و بیماران می توانند نظر خود را راجع به خدمات ارایه شده اعلام کنند.

    منتظرت هستم!

    .
  • عدالت مقاومت پیشرفت
  • موفق باشید

    با سبک زندگی غربی در اسلام/تصاویر
    بروزم

    نمـــــیـدانــــی ،

    چه دردی دارد !

    وقـــتـی ..

    حــــالـم ..

    در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون
    به به سلااام مه بانو.طاعاتت قبول.عیدت مبارک
    چه ساده حرف زد آن لال بازبان اشاره
    وگفت این من گویای نطق دان:چه بگویم؟

    غبارغیر از آیینه دلم که زدودم
    هزارمساله گنگ شدعیان چه بگویم
    .
    آفففرین مهشیدم.آفففرین.پیشرفتت کاملامحسوسه!خوش به حالت خواهرکه مثل ما درجانمیزنی!
    1نکته:مصرع2بیت اول باز و بستن به خاطر حذف مصدر بازکردن خوب ازآب درنیومده.
    به نظرم تصویرماهی توهمین بیت1کم طنز شده.ببخشیدا این فقط نظرمنه
    پاسخ:
    سلااااام منصوره جون خودم عید توام مبارک مرسی... جایی که تو توش درجا میزنی من باید حالا حالاها بدوام تا بهش برسم!! آره خودمم متوجهش بودم... حالا تغییرش دادم جدا به نظرت طنز گونه س؟؟ چیزی به ذهنم نمیاد برای تغییرش...
    نامه اسرار آمیزی به نام شانس

    سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند

    نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است

    این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده

    شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود

    شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم
    پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن

    از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید
    پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد.
    چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!کافیست ایمان داشته باشید!
    "متن نامه"
    به نام صاحب شانس
    "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات