راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

لعنت به من و...

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ


لعنت به من و اُف به من و وای به حالم

هم خوابم و هم مدعی قیلم و قالم


دل خوش که ز عشقش بزنم جار _چه وهمی!

لب باز شد و تازه زبان دید که لالم!


من منتظر او نشدم؛ هیچ، که حتی

او منتظر من شد و من نیست خیالم


در فکر خودم بال زدم تا به وصالش

در اصل ولی شرم که من عین وبالم


هرکس برسد، وصل به گلچین شود آخر

هم منتظر چیدن و هم نارس و کالم!


خالد بشود رود، به دریای تو چون ریخت

در قطره ی خود غرقم و من رو به زوالم...


تو صاحب "والعصر" و منم غرق "لفی خسر"

ای "اهد صراط"ی بنما راه که "ضال"م


تو قطع و یقینی، همه عالم به تو ممکن

دستم که نگیری من بیچاره محالم!


از من تو بگردانی اگر روی، همانوقت

لعنت به من و اُف به من و وای به حالم...



مهشید مصلحت جو 94.2.3



پی نوشت1_تصویر: زبانم نمیچرخه که بخوام از ش.ن نجس و از آلبومش (ص) بگم... فقط با دیدن اون جمله که توی صفحه ی یکی از طرفدارها و "فداییهای اون مردک"!! بود... سوختم و اشک ریختم و...

+فدایی رو طبق حرفهای خودشون و بدون مبالغه گفتم!


پی نوشت 2: یعنی دقیقا خــــاک بر سر این دوست داشتن های بی غیرت ما... همین!

أمیر المؤمنین (علیه السلام) فرمودند:
مَن أحَبَّ شَیئاً لَهِجَ بِذِکرِهِ
هر کی یک کسی را دوست داشته باشه ازش حرف میزنه
راست میگی؟ دوست داری؟ برو عالم را پر کن
جونم به آنهایی که ترانه ای را خوششان میاد تا آخر زیاد میکنند. گناه میکنند هم با ترانه هم با اذیت مردم
ولی غیرتش را عشق است
که خیلی جاها نیست...

#استاد_پناهیان


پی نوشت3: برای تغییر هیچ وقت دیر نیست...


  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۳)

سلام مه بانو،بیت دومو دوست داشتم
وبیشترازهمه این مصرع:هم منتظر چیدن و هم نارس،و کالم!
آفرین،زبان شعریت خیلی روانتر شده،منتظرکارای بعدیت هستم
پاسخ:
سلام منصوره ی من...
ممنونم نظر لطفته :)
ولی صرف نظر از بخش ادبیش، با این تفاسیر که نوشتم به حالم خیلی دعا کن...مخصوصا این ایام رجب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
واقعا که بعضی چی شدند
بی غیرتی تا کجا
تو حدیث داریم شیعه ی ما همین که ببینه ی کاری را دشمن ما انجام میده از لج دشمن ما هم که شده غیرتش نمیزاره دیگه اون کار را انجام بده

***** ********* ***** **** ** **** **** * * ***** ****** ****** ** *** **** ***
**** ****** *** ******** ***

پاسخ:
دستمون رو بگیرند صاحب الزمان ان شاالله...


سلام. خوبین؟
خیلی وقت بود که به وبلاگتون سر نزده بودم، ظهور انقدر نزدیکه که حتی بیمارای رو تخت هم ممکنه قبل از مرگ، ظهور رو درک کنن. اونموقه حق از باطل جدا میشه.
براتون آرزوی سلامتی دارم.
به خانواده سلام برسونید.
پاسخ:
سلام. تشکر شکر خدا
ان شاالله که همینطوره...
ممنون از لطفتون...
التماس دعا
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات