راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

سفرنامه ی مشهد... :)

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۵ ب.ظ


شب....من..... و قطاری که به سمت مشهد در حرکت است... ساعت2.30 نیمه شب 93/2/6.... و یک حسّ ِ شاعرانه:

مثل هر شب رو به سوی گنبدت خوابیده ام

امشب اما فاصله دائم شود نزدیـــــک تر

 

هیچ روشن تر ز امشب را ندارم من به یاد

من که شبهایم یکی از دیگری تاریــــک تر

 

پلک می بندم به امّیدی که روزی بین من
تا حرم شد فاصله از تار مو باریـــــک تر...



 ✦✧✦ ✦✧
 
 

با دستی خالی
و دلی گرفته
و کوله باری از حرفـــ
روانه ی مشهدش میشوی
اما 
السلام را که میگویی،
دهانت برای تمام شکوه ها بــستـه میشود
و دلت از تمام غصه ها بـــاز...
 
 




و هوایی که گرفته میشود؛
گاهی که تنها 
به اندازه ی یک دعـای تـوســل
تا مُــعجـــزه فاصله است...
 

┘◀تصویر:هوای ابری صحن انقلاب، من، و صدای پیرمردی که بلند و به زبان ساده ی خود، دعای توسل میخواند...

 


      





     و باران که می بارد

 

     نه تنها زمین،
     که انگار
     غُبار دلت هم
     زیر  ِبـــاران ِحــرم شُسته می شود.....







 
 
 
 
 
 
 ✦✧✦ ✦✧✦ 
 
یه اتفاق خیــــــلی جالب و غیر منتظره ای هم توی این سفر برام افتاد:) و اون اینکه، یکی از آبجیای نتیم رو که مدتها بود توی نت با هم دوست بودیم اونجا دیدم....:) اونم خیــــلی غیر منتظره و باور نکردنی، بعد از فرستادن یه پیام که نائب الزیاره شما در مشهد هستم، متوجه شدم مریم هم همونجاست!!!
خیــــــــــــــــــلی ذوق کردم و کلی با هم خوش و بش کردیم... :) عــــالی بود... :)
البته الان چند وقته فعالیتش تو نت کم شده :(  ولی امیدوارم هرجا که هست شاد و موفق باشه...:)
 
 
برای دیدن عکس های بیشتر کلیک کنید
  • فاطمه مصلحت جو

باران حرم

مشهد مقدس

نظرات (۲۱)

سلام.
یه لحظه حس عجیبی بهم دست داد، تا حالا نرفتم مشهد، اما گیرایی اش رو حس میکنم. خوش بحالتون، دفعۀ بعد لطف کنید برای من هم دعا کنید، یه دعا که یه روز ما رو هم ببره اونجا.
پاسخ:
سلام. جدا...؟ پس ان شاالله به زودی قسمتتون بشه که خودتون برید و از نزدیک این حس رو درک کنید... دعا میکنم براتون...
سلام آبجی جونم
خوبی؟
نه عزیز پیام قبلیت نیومده
من 70 ام
زیارتت هم قبول
پاسخ:
سلام بانو:) عهه... گفتما...:( ایول هفتادیا... قبول حق:)
آدمها ... :

... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند

ولی پول ندارند .

... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ،

ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند.

... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ،

ولی مادر ندارند!
پاسخ:
:(
  • ابراهیم اسفندیاری
  • سلام بزرگوار
    التماس دعای فراوان
    ماه شعبان بر شما مبارک
    موفق باشید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم بر شما هم مبارک محتاجیم به دعا همچنین یا علی
  • شیوا شمالی
  • سلام مهشید بانو. تبریک عزیزم. خوش اومدی به وبلاگ. امیدوارم شروع دوباره برات خوب باشه. درباره اینکه فرمودید متوجه نشدید باید بگم قبلش باید خاطره ی اعتکاف رو بخونید تا بفهمید تو دلم چه خبره. اینطوری هیچی مبهم نیست بانو

    در ضمن خیلی وقته اسم وبلاگم به " از هر دری یه حرفی" تغییر کرده. لطفا" ویرایش کنید لینک رو.
    پاسخ:
    سلام شیوا جون. مرسی:) البته الان دوباره زمان امتحانا و درس خوندن شده باز کم میام یه مدت... خبر نداده بودی. ویرایش شد
  • خدا گفت : من عاشقتم،دلت قرص
  • سلام
    زیارت قبول
    جای ما اونجا چقدر خالی بود ..میدونم خودم.
    پس عکس خودت کو..اینا ک همش حرم و ضریحن.
    پاسخ:
    سلام آبجی قوبل حق ایشالا قسمتت شه به زودی خو عکس خودمو که نمیذارم که...
    سلام
    این پستتون حالوهواش عالی بودمن بارونو خیلی دوسدارم حالا شما فک کن تو حرمم آقا هم باشه دیگه نورعلی نور میشه خوش به سعادتتون
    پاسخ:
    سلام مرسی...:) خوشحالم که تونستم یه خورده از اون حال و هوا رو منتقل کنم:) واقعا بارون حرم یه چیز دیگس............
  • ماهی کوچولو
  • عکسات عالیییییییییییییییییییییییییه...
    قبول باشه
    پاسخ:
    مرسی خواهری:) قبول حق...
    میگم.... پس بالاخره قبول کردی که روان پریشـــــی
    پاسخ:
    یا خدا مریم اومد .... بابا اینجا محفل ادب و هنره خیر سرم:| بله روان پریشم...از دست تو و خل بازیات [ آیکون کندن موی سر:| ]
    توو پست بالا همچین نوشتی "من نوشت"
    انگاری پستای دیگت "عمم نوشت" بودن
    پاسخ:
    مریم خدا خفت نکنه مشنگ...پس میگن پی نوشت ینی پی اونا رو نوشته؟:| من نوشت ینی نوشته ای در مورد من.بفهم! نفهم
  • سردار خیبر

  • «أشجع الناس من غلب هواه
    شجاعترین مردم کسی است که بر هوای نفسش چیره گردد
  • ماهی کوچولو
  • سلام بانوووووو...
    ممنونم بهم سرزدی...خیلی

    این شعر که پرسیدی از کیه مال اقای محمد علی بهمنیه(خوشحالم که خوشت اومد منم خیلی ازش خوشم اومد.

    راستی اگه دوست داشتی رمزت و به منم بگو..البته اگه دوست داشتی..ممنون میشم
    پاسخ:
    علیک سلااااااام خواهش میکنم وظیفه بود خواهش... خوب شد گفتی. سری پیش یادم رفت بدمش اومدم الان...
  • سردار خیبر
  • اینجا سرزمین واژه های وارونه است: جایی که گنج،"جنگ" می شود.
    درمان،"نامرد" می شود.
    قهقه،"هق هق" می شود.
    اما درد،همان"درد"است...
    التماس دعا
  • ابراهیم اسفندیاری
  • سلام بزرگوار
    اسعدالله ایامکم
    با موضوع جوان بروزم
    منتظر حضور پرمهرتان هستم.
    موفق باشید
    یا علی

    زیارتت قبول مه بانو
    انقد دلم هوای امام رضاکرده که نگو ونپرس!
    مخصوصا بااون عکس هوای ابری حرم هی......
    پاسخ:
    قبول حق...:) یه حدود یه ماه پیش بود... ایشالا به زودی طلبیده شی... وای اصن هوای ابری و بارون حرم خیلی خاصّه........
  • کربلایی سیدعلیرضا
  • با اجازه لینکتون کردم

    http://cyberysiasat.blog.ir/page/links
    سلام
    امشب توفیق داده شد تا در حرم امام رضا (ع) احیا بگیرم. نایب الزیاره شما خواهم بود...
    عیدتان مبارک
    التماس دعا و فرج در این شب پر خیر و برکت
    برای شما و خانواده محترمتان زندگی پر خیر و برکت آرزومندم
    در پناه حق
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام. خوشــــــــا به سعادتتون که چنین شبی و چنین جایی احیا گرفتید... و خیـــــــــــلی سپاسگذارم که ما رو از یاد نبردید ان شاالله صاحب الزمان نظر کنند به همه مون... همچنین شما... یا علی مدد
  • من و دوستم خدا
  • چه قدر زیبا به به
    جریمه مشق امشب ...
    صد بار بنویس ...
    آقایی که یادش نبودم ...
    در قنوت نمازش {یـادم }کرد

    السلام علیک حین تحمد و تستغفر...
    اللهم عجل لولیک الفرج

    وبم رو با :
    ◥◥◥ بهترین هـدیـه دلــــ♥ــــمــ ...
    به روز کردم

    التماس دعای فرج + شهادت
    یا علی
  • عدالت مقاومت پیشرفت
  • سلام خیلی وبلاگ زیبایی داری...
    اگه دوست داشتی رمزت و به منم بده
    دلمو بردی امام رضا ... قشنگ بود دوستم
    پاسخ:
    ممنون
  • یک تماشا چی
  • دور از حرم در حسرتش این اشعارتون محشره برام
    پاسخ:
    ان شاالله قسمت همه ی حسرت به دلان حرم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات