راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

زن دار

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

درد یک بیمار را بیمار میفهمد فقط
حال ویران مرا آوار میفهمد فقط

عالمان در وصف صبر او گریبان میدرند
حضرت ایوب را "زن دار" میفهمد فقط...! 


________

。◇゜*かわいい*゜・◇ のデコメ絵文字  نتیجه ی ادا بازی های من و جناب همسر در ایام تعطیلات عید:| 

فی البداهه و فی الطریق:/ جدی نگیرین !


راستی... 

روز شنبه هشت صبحی بعد تعطیلات عید 
روضه ی این روز را همکار میفهمد فقط!!




  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۴)

احسنت عالی بود
  • یک تماشاچی
  • سلام
    قبلا سر میزدید جدیدا نیستید
    از وبلاگ شدم سایت بیاید خواستین هم لینک بزنیم
    سلام چرا خیلی وقته سر نمیزنید
    مخصوصا ب وب سایتم tanzoroon.ir
  • حسین (حدیث سرو)
  • سلام
    از سال 93 وبلاگ و اشعارتونو دنبال میکردم.
    بعد که مهاجرت کردید به بیان کم و کمتر شد
    تا اینکه الان، شاید بعد از حدود یک سال دوباره سرچ کردم و پیداتون کردم.

    تبریک میگم. ان شالله زیر سایه حضرت زهرا و امیرالمومنین علیهماالسلام زندگی پرثمری داشته باشید.
    و من الله التوفیق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات