راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

زمان پایان و قراری برای شروع !

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ق.ظ


و چقدر زود

مــآه رمضــــان هم تمــــام شـد...

ماهی پر از رحمتــــ

پر از خــــــدا...



یادش بخیر!

شب ها
ے قدرش را

چقدر العفو گفتیم

و از خدا، مغفرتــــــــ طلبیدیم...

امروز،  نـــدا آمد که همــــگے 【پـــــــاک
】 شدید.

پاکـــ شدنتان مبارک اما؛


مے ماند یک  ◄ قــــــرار

که پاکـــــ 【بمانیــــــــم】...



یک بسم الله بگوییم

 و یک یـــا عــلی؛

و برخیزیم.

هـمـــّـــت کنیم

که تا ســــال دیگر

سـر ◄ قـــــــرار ► هــایمــان بمانیم...

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀


+ دوستای خوبم، عید همگیتون مبارک :)

++ قرارمون یادمون نره ;)



 : و یک نکته  ✔   

سعی ام بر اینه که وبلاگم دست نوشته ی خودم باشه . مطالب دوستان رو هم اگر بگذارم قطعا با منبعشون خواهم گذاشت. پسهمین انتظارو درمورد دست نوشته هام از شما دارم...

 

نظرات (۶)

سلام دوست عزیز
خسته نباشید . خدا قوت
ان شا الله که طاعات و عباداتتون مورد قبول حق تعالی قرار گرفته باشه .
مطالبتون خیلی خوب بود . خدا خیرتون بده .
عید فطر هم بر شما مبارک باشه .
با مطالبی جدید منتظر شما هستم . بازم به ما سر بزنید . فعلا یا مهدی
آدرس : http://torkaman.blogsky.com
سلام
عید شما هم مبارک
نماز روه هاتون ان شا الله قبول شده باشه .
خواهش می کنم . اشکال نداره . قبول باشه نمازه تون .
ان شا الله اجرمون بشه برات کربلا و شهادت .
یا مهدی
پاسخ:
:)
ایشالله خداتوفیق بده هممون سرقرارمون بمونیم
این دختره افسانه پاکرو نیست؟
پاسخ:
آره خودشه...عکس خوشگل پیدا نکردم مجبور شدم اینو بزارم. :( اگه داری عکس قشنگ این مدلیا بهم بده بی زحمت...
من کی کامنتتو پاک کردم دخمل خاله؟؟
نه من از شما کی پرسم؟؟؟؟؟
پاسخ:
بابا این همه کامنت دادم بهت پ کوشن؟ یه دونشونم نبود :((
رمزو بده
پاسخ:
چیز مهمی نیس به خدا بیخیال :)
زیبا بود ...

ممنون که بهم سر میزنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات