راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

نامه ای به یار

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ق.ظ

∾◈∾

اسمت را گــذاشته بـودم 

 
موعـــود ِغریبـــــ ِ انتــظار...

 
امــا
 
وقتی تو را غریـبـــ میخواندم
 
انگار ꜜخـــــودم ꜜ غریــب می شدم
 
بین این جماعتـــــــ
 
و بــا خودمــــ...
 
 
اصلا انگـــار،
 
همــــــ ه غریـبــــ می شدند
 
 
 
امروز حـــسّ خوبی در دلـم جـــوآنـــ ه زد...
 
دوستـــت دارم و این را با تمـــآم وجود میــگویم
 
 
شـاید /کـمی/ بین ما غریـبـــ ه باشی
 
امــا در دل من
 
دیگر نـــــــ ه!


 امــروز تـــــو اینجا در دلـــم
 
تـنهــا یــآری...
 
 
// بـیــعتـــــم را بپــذیر
 
اگرچه دیـــر...//
 

∾◈∾◈∾◈∾

نظرات (۳)

  • جواد برزگر
  • کار ایینی نداری استفاده کنم
    پاسخ:
    ؟؟
    سلام سلام
    خسته نباشین
    من مطالب زیباتونو دیدم
    دس نوشته هایی بسیار زیباس
    میتونم اجازه بدم به خودم که شما رو به جمع بچه های بهشتی دعوت کنم؟
    میشه تو وبلاگ خودتون شب بهشتی هم مطلب بزارین برامون؟
    پاسخ:
    مرسی دوست عزیز . نظر لطفته:) آره چرا که نه. خوشحال میشم :)
    دارم عکس زیر قالبو طرح میزنم خوشم نمیاد از زیریش

    اگه نظری داشتین بگین تو عکس اعمال کنم

    راستی چرا لینکتون رو پایین گذاشتین

    شکسته نفسی ؟
    پاسخ:
    پایین نیست که... چهارمیه. اصن جاش که مهم نیست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات