راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

حال و روز این روزهای من + عصر دلگیر جمعه

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ

عصر جمعه، من و تنهایی و غم

 یاد آن نـــور ِ دل ِ فاطمه ام اندازد...



و این هم، شعری کوتاه، حاصل این ترکیب؛ حال و روز این روزهای من و یک عصر جمعه ی دلگیر:

ز جا برخیزیم





مهدی فاطمه تَنهـــآست، ز جا برخیزیم

باعثش پستی مَن هآست، زجا برخیزیم



بَدی ما دل او خَست و خیالش آزرد

موسم خوب شدَنهـــآست، ز جا برخیزیم



خون جگر شد و نشد سیصد و اندی تکمیل

چشم امید به مَن هآست، زجا برخیزیم...

 




+توانایی زیادی در زمینه ی شعر گفتن ندارم و منتظر نظرات سازنده ی شما برای بهتر شدن این شعر هستم...
  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۳)

  • یلدای خاطرات
  • نه قشنگ شعر گفته بودی
    مهم اینه که عوض اینکه بری مثل الانیا از دل شکسته و اشک اه ناله و غم یا این مثلثای عشقی بی سر ته شعر بگی
    راجب یه عشق حقیقی و اقا عصر گفتی این شعر دلی و ب دل میشنه هرچند از لحاظ ادبی ضعیف باشه
    اپم
    پاسخ:
    مرسی آبجی :) :-* اومدم...
    شعرت خیلی عالی بود واقعا
    حیف استعداد شعر گفتن ندارم وگرنه کمکت میکردم
    پاسخ:
    مرسی دوست خوبم :) منم زیاد خودم استعداد ندارم. فقط یه ذره ذوقشو دارم :D
  • منصوره محبی
  • به به!
    میبینم که....
    آفرین مهشیدبه عنوان اولین شعرخیلی قشنگ بود
    خداییش من روم نمیشه اولین شعراموواسه کسی بخونم ولی اولین تو خیلی خوب بود!!
    معلومه که دنبال ابتکارتوقافیه هستی
    اگه شعرشعرای جوان امروزی روبخونی ودنبال کنی حتماپیشرفت میکنی
    همین که جرأت کردی حرف دلتوبه زبان شعربگی نشونه اینه که میتونی شاعرخوبی بشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات