راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

عذآبـــــ...

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ



˙·٠•●

پـشیـمـانـی】می خواست بــرگـردد
 
غُــــرور】 امـا اجــازه نـمیـداد
 
امیــد】 هنوز هم منتظر یک معجزه بود(!)
 
و در این میان
 
تنها 【دلـتنگــی بود که عَــــذآبــــ میکشید...



 ●•٠·˙
 
 
 
 
 
 
+ سلام به هـمّه ی دوستای خـــوب و با وفــــام :) و عذر خواهی به خاطر این تـاخیر طولانی مدت...
 
حالا که وقتم آزاد تره ایشالا جبران میکنم... :)
 
این گل هم تقدیم به همه ی اونایی که تو این مدت میومدند و بهم سر میزدند... 
++" التماس دعــا " ...
 
  • فاطمه مصلحت جو

دلتنگی

دوری

عذاب

غرور

پشیمانی

نظرات (۱۲)

سیلام جیگرم
خوفی؟
خسته نباشی،امتحانا چطور بود؟؟بالای مرزه نمره هات دیگه ایشالا؟
پاسخ:
ایشالا ... :D البته بستگی داره مرز رو کجا بگیریم :| نه ولی خوب بودن نسبتا :)
سلام عزیزم
ممنون از تشریف فرماییت و ممنون بابت تبریک تولد
پاسخ:
سلام آبجی:) خواهــــــش :) :-*
  • مریم آسمانی


  • سلام

    خیلی وبلاگ تون خوب شده خیلی



    من مدیر وبلاگ وعده گاه هستم ... پسوردم رو گم کردم و خیلی وقته نمیتونم وارد بشم متاسفانه ! ایمیلمو هم نمیدونم چیه که پسوردمو بگیرم


    امیدوارم اینجا بتونیم دوباره همو ببینیم :)


    التماس دعای فرج + شهادت




    پاسخ:
    سلام مریم جون :) مـــــرسی :-* میشناسمت :) ایشالا:)
  • مریم آسمانی

  • به به چه زود سر زدی :)

    نه تورو خدا بیا و نشناسسسسسسسسسسسسسس

    میکشمت میگفتی نمیشناسی کچل ...


    فدای دلت بشم
    این نوا رو تو پیاده روی و اتوبوس و ... همش به یاد رفقایی گوش میدادم که دلشونو با خودم حمل کردم
    و
    کلی دعا


    خیلی دعات کردم هم لینکی جونم :)


    لینکت کردم

    پاسخ:
    آنلاینم آخه مرسی آجی که دعام کردی...
    منم نمره هام خوب شده خداروشکر
    آره بابا،2هفته ای میشه انتخاب واحد کردیم کلاسامونم مثلن شرو شده!
    پاسخ:
    خوب خدا رو شکر:) ما هنوز انتخاب واحدم نکردیم:|
    !مهم!
    سلام بزرگوار
    به وبلاگم سر بزنید و در صورت تمایل شما هم شرکت کنید در این امر مهم..
    یا علی مدد

    + ممنون همیشه بیادمیییی..
    خواهش میکنم اکشال نداره
    پاسخ:
    سلام. اومدم......
    باری که خدا روی شونه ام گذاشته اونقدر سنگین نیست که کمرمو بشکنه ، فقط اونقدری سنگینه که منو برای دعا به زانو دربیاره …
    پاسخ:
    :)
    سلااام
    یه خسته نباشید اساسی به همه به خاطر شکستن شاخ غول امتحانا
    مهشیدم!متن قشنگی بود
    نوشته خودت بود؟!
    پاسخ:
    علیک سلاااااام واقعا خسته نباشی حسسابی... مرسی. آره نوشته ی خودم بود. کلن تو این وبلاگ فقط نوشته های خودمو میزارم...
  • برگـــ دفتـــر زنـــدگـــی آهـــو ...
  • سلام
    خوش اومدی
    منم این گل و برای استقبال تقدیم خودت میکنمچون ریا نباشه تو پست قبل نظر خصوصی گذاشته بودم
    پاسخ:
    مرسی آبجیخودت گلی بعـــــله... تو که جزء رفیقای بامعرفت مایی
    سلام.سلام
    خـــــــــــــوبی؟؟

    آپت مثل همیشه عالیییییییییییییییی بود خسته نباشی
    پاسخ:
    علیک سلااااااام:) شکر خدا :). تو خوبی؟ مرسیییییییی :-*
  • یلدای خاطرات
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خانوووووووم
    چه عجب سر شما خلوت شد خوبی؟
    پاسخ:
    علک سلااااااااااااااااااااااام خوشگلللللللللللللل :) خوبم شکر خدا. دوست باوفای خودمیاااا
    welcome back dear..
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات