راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

می پذیری ام؟

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ
●●●●●▬▬▬▬▬ ஜ ۩ ۞ ۩ ஜ ▬▬▬▬▬●●●●●

مهدی جان؛
 
|سرم || پایین است
 
|| رویم || سیاه
 
و |دستم || خالی...
 
 
بساطم را تکاندم
 
اما هیـــچ نداشتم
 
حتی آه(!)
 
 
نمی دانم با چه رویی آمده ام
 
فقط میدانم به سراغ ×غیـر× شــما خاندان رفتـن را دوست نَـدارم
 
آهـوی رمیـــده ای که خودش خَسته شد و برگشت
 
/و صدایی لـَرزان/ آقـــ ـــ ــا اجــ ــ ــ ــآزه... می پــ ـــذیـ ــری ام؟
 
 
●●●●●▬▬▬▬▬ ஜ ۩ ۞ ۩ ஜ ▬▬▬▬▬●●●●●
 
 
 
 
+ میترسم قولی دیگر فقط سابقه ی بد قولی ام را بیشتر کند:(
 
اما دلم میخواهد ثابت کنم دیگر بد قول نیستم...
 
میشود؟
 
 
 

نظرات (۱۶)

  • مریم آسمانی

  • عالی بود


    به دلم خیلی نشست

    :)

    پاسخ:
    :) :(....
  • مریم آسمانی

  • http://www.khadem.koolebar.ir/

    http://khademin.ir/


    این دو تا سایت برای عضویت خادمی ه

    دوره های کوله بار 10 روزه س

    ولی دوره های ستاد مبنا 20 روزه س


    کوله بار هیچوقت قرعه کشی نمیشد
    امسال سایت شون هنگ کرد مجبور شدن :(


    پاسخ:
    مرسی ایشالا که اسمت در بیاد...
    عجب موجوداتی هستیم ما...
    نافرمانی خدا رو میکنیم،با اینکه بهش نیاز داریم..
    و خدا چه عاشقانه دوستمون داره با اینکه هیچ نیازی بهمون نداره.

    سلام :)
    خوبم هی میگذره !
    پاسخ:
    سلام:) خوب خدا رو شکر. ایشالا همیشه خوب باشی:) :-*
  • یلدای خاطرات
  • واقعا رو سیاهیم
    پاسخ:
    :((
    slm dostam
    nakheyr,az bas ke kam sar mizani
    up karam,up hamam hamon balaye safe ghara migiran
    ghadimiyA paine safe.
    پاسخ:
    سلام... بخدا سر میزنم:(
    آخه من نمیدونم کجاش نوشته آذر؟باباجان شما رفتی سراغ پست قدیمی،بیا بالای صفحه پست جدیدو داشته باش،بعدنشم اگه سمت راست وب تاریخ نوشته های پیشین رو نگا بندازی متوجه میشی که تو دی و بهمن هم آپ کردم.بله.
    پاسخ:
    یه مشکلی هس این وسط بخدآ راس میگم:(
    ما هم امروز اولین روز درسیمون بطور جدی شرو شد
    حوب کاری میکنی نمیری،مال ما از1 ماه پیش شروع ترم زده بودن،هیچکدوممون نرفتیم تازه امروز شرو شد کلاسا
    پاسخ:
    من دوس دارم زودتر شرو شه حوصلم سر رفد تو خونه:|
    خوب دیگه!
    مشکل ن از توئه ن وبم
    ببین الان 1پست آپ کردم..
    در اصل 2 پست اول وبم ثابته.هرچی آپ کنم زیر این 2تا قرار میگیره.
    پاسخ:
    آهــــــا... خوب بگوووو:)
    نه نمیام مهشید
    فقط اینجا میام.
    پاسخ:
    عه:( اوکی
  • لیلی، بچرخ
  • مردم اینجا قدر مهربانند ...

    دیدند کفش ندارم برایم پاپوش درتس کردند ...
    پاسخ:
    گل گفتی...
    چه قدر زیبا و پر احساس بود
    پاسخ:
    ...
    سلام :)
    نمیدونم آره گفته پنجم!!
    باید تحقیقاتمو بیشتر کنم!!!!

    ای بابا اونو ک اصلا ولش کن آدم نیست!!!
    جواباشم ک خیلی غیر منطقیه!
    خودش فهمیده اشتباه کرده بش فک نکن!
    پاسخ:
    سلام آخه آبرومو برد بابا.... پاکش کردم اصن رآحت!
  • شیوا جوونی
  • منم چند تا قول بهش دادم.

    مث نماز اول وقت که شنیدم خیلی بهش سفارش کرده
    پاسخ:
    ایشالا که بتونیم سر قولمون بمونیم:( هم من هم تو...
    گاهی وقتا با خودم فکر میکنم چقدر خوبه که خدا به ما یه مأمن و پناهگاهی داده که وقتی دلمون میگیره بهشون پناه ببریم... چقدر وجود حضرت زهرا سلام الله علیها و خانواده ایشون برای ما نعتمند... اگر نداشته بودمشون چی میشد؟؟ اصلا نمی تونم تصورش کنم
    پاسخ:
    درسته:) ... اونم از اون نعمت هایی که باید به خدا بگیم لا یقوی علی احصائها غیرک...
    کشور ما بیشترین یاران امام زمان(عج) رو داره، و اینکه تنها کشوری که زیر بار ظلم نمیره و از مظلوم حمایت میکنه، و اینکه دنیا متحد شده تا نباشه، و میخواد حقوق مسلم ما رو بگیره، پس کشور ما حقّه. خب پس طبیعیه که امام رو کشور ما حساب ویژه ای داشته باشه. اینا رو گفتم که سرتونو بالا بگیرین و کاری کنید تا همیشه سرتون پیش امام بالا باشه، و اما اون کار، اون کار تلاش برای اقتدار بخشی به ایرانه، چطور میتونید اقتدار آفرین باشین، با درس خوندن مؤثر، هدفمند و نتیجه بخش، اینکه کشوری که امام زمان (عج) بهش امیدواره رو قدرتمند کنید. برین و این کار رو انجام بدین، بعد سرتونو بالا بگیرین و بگین این من، اینم کارنامه ام.
    سلام
    خسته نباشید/پست هاتون عالیست
    من یک وبلاگ با محور مهدویت ایجاد کرده ام
    لطفا آدرس وبلاگ مرا به وبلاگ خود پیوند دهید
    من از مطالب وبلاگتون برای وبلاگ خودم استفاده میکنم
    گفتم بدونید .اگه نارضی هستید بگویید



    آدرس:

    http://mahdijanbiyaa.blogfa.com/

    ممنون
    پاسخ:
    سلام. تشکر:) خدا قوت. اجرتون با صاحب الزمان لینک شدید. نه خواهش میکنم. حالا که گفتید موردی نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات