راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

بعضی وقت ها...

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ق.ظ

◆  ◆ 



٠•●بعضی وقت ها، غصـّه قلبم رو پر میکنه


٠•●بعضی وقت ها، دیگه نمی‌تونم‌ اشکامو پشتــ ِ‌ پلکهـام مخـفی‌ کنـم‌ ...


٠•●بعضی وقت ها، حِس می‌کنم‌ کـَـــــم آوردَم و کاری دیـــــگه از دستم بر نمیاد...



◀ خدایا، 

این 
【 بعضی وقت ها 】ی من

حواله به تــــو...




◆  ◆  ◆  ◆  


  • فاطمه مصلحت جو

اشک

خدا با من است

غصه

غم

کم آورده ام

نظرات (۲)

یه عده ای هم هستن ک یادشون میره وقتی هیچ کدوم از این ادما به دردشون نمیخوره،یعنی اون بالاییه (خدا) میز گردی آماده کرده تا تنهای تنها بدون مزاحم باشون حرف بزنه مهشید .

قولبون دلت برم چرا گرفت آخه؟1چی بگم مهشید؟
پاسخ:
:x بگو مطهره جونم... :)
میگم:من پست بالا بالاییتو خوندم..
منم از این آدما کشیدم ولی الان خیلی خیلی کمه کم پیش میاد ک این چیزا ناراحتم کنه..
میدونی چرا؟
چون اول فکر میکردم بودن با آدما مهمه خوشی میاره(دوستامو میگم)به رابطشون تکیه میکردمو خدا رو از این زاویه میدیدم،ولی منه احساسی بارها از همه دوستام بی وفایی دیدم،بد دیدم...خیلی تجربه های
سختی رو کشیدم(که داستاناش طولانیه..)
ولی میخوام ک تو این راه های اضافی و پر درد رو نری،این 2 تا جملرو عملی کن تو زندگیت،هضمش کن قشنگ قورتش بده تا کمتر دلت از ادما بگیره..
1)از هیچ آدمیزادی هیچ توقعی نداشته باش.
2)درمورد هیچ کسی هیچ قضاوتی نکن،حتی پیش خودت.
"به هیچکسی هم وابسته نشو،به هیچکس.."
سخته انجامشون،اما از خدا بخواه تا کمکت کنه..
باید آدما رو از زاویه خدا ببینی،نه خدا رو از زاویه آدما.. تا آروم باشی همیشه.
دوست دارم عزیزم.
پاسخ:
وای آجی جونم چقد من تو رو دوس دارم...:x چه حرفای قشنگ و آروم کننده ای زدی مطهره جونم... راس میگی... من پست بالاییه رو وقتی گذاشته بودم که خیلی از دست اون عده آدما خورده بودم و زخمی و تنها مونده بودم... ولی به قول تو، راس میگی، آدمارو باید از زاویه ی خدا ببینم نه خدا رو از زاویه ی آدما... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین نظرات