راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

عـشــق آن راز نهان

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ
بسم رب الحسین...

 

 
شاعری غش کرده فورا بازگو کن خاطرات
تا بپاشد قطره ای بر صورتش آب حیات
من به یاد و خاطرت سر میکنم با زندگی
زندگی بی تو نگویم زندگی گویم ممات!
 
عشق یعنی کیمیا، از خاکِ تن سازد طلا
عشق یعنی معجزه، آرامشی در یک بلا
عشق آن راز نهانم بود و پیدا کردمش...
فاش گویم، عشق یعنی از نجف تا کربلا
 
بار وقتی شد سبک روح از تعلق باز شد
پا به روی "من" نهادم نوبت پرواز شد
این سفر پایان فصل پوچی و خسران ماست
فصل عشق و معرفت با "یا حسین" آغاز شد 
 

السلامی ابتدا رو به علی شاه نجف
عشق شد آغاز و پایانی حسینی شد هدف
هر قدم نزدیکتر میکرد ما را تا جنون
هر یکی لبیک یعنی حاضریم و جان به کف
 
ما به یاد کاروانِ در اسارت میرویم
با "هَله بیکم"(1) به جای هر "جسارت" میرویم
فارغ از سختی و آسانی به عشق آن حرم
هم قدم با پای جابر تا زیارت میرویم
 
پای شعرش پر ز تاول شد همان بدو ورود
کربلا چون جوشش خون خدا در خاک بود
در سرش اما هوای عشق طوفان کرده بود 
بیت دوم را سماعی کرد و با مستی سرود
 
شد نسیمی در حرم طوفان و دل ویران کند
"من" فرو ریزد به رعدی چشم پر باران کند
قطره ای از عشق بر خاکم چکد آدم شوم
شاعر درمانده را عشقت مگر درمان کند...
 
 
 
 
مهشید مصلحت جو 93.10.8 
 
 
 
 
 
پی نوشت:
 
。◇゜*かわいい*゜・◇ のデコメ絵文字 واقعا دلم به نوشتن این شعر و یادآوری خاطرات این سفر نیاز داشت... _ان شاالله همه کربلایی بشید...
 
森ガール のデコメ絵文字 این عکس خیلی برام خاص و عزیزه...
 
。◇゜*かわいい*゜・◇ のデコメ絵文字نوای وبلاگم رو خیلی دوست داشتم و درواقع یه یادگاری از سفر کربلا و هم آواییمون توی مسیر پیاده روی هم بود. اما فعلا برش میدارم... فقط لینکش رو برای هر کسی که مثل من علاقه داره گوشش کنه اینجا قرار میدم +
 
。◇゜*かわいい*゜・◇ のデコメ絵文字 و در آخر، به قول جناب حافظ و با کمی تغییر: 
هرچه گفتیم جز به عشق حسین / در همه عمر از آن پشیمانیم...
 
 
---------------
 
مناسبت نوشت:
 
かわいいやつ のデコメ絵文字 ما فراموش نمیکنیم... +

 

  • فاطمه مصلحت جو

نظرات (۱۱)

سلامــ
خوبمـ
تو چطوری؟؟
چش ما رو روشن کردی
زیارت قبول
ایشالا شاد باشی همیشه
پاسخ:
سلام سارا جان... منم خوبم شکر خدا سلامت باشی ایشالا قسمت تو مرسی همچنین گلم
  • خدا گفت:من عاشقتم،دلت قرص
  • عکس خودم هستم و لطفا کپی نشه...

    ؟؟چیش کپی نشه؟
    پاسخ:
    بابا محض خاص بودنش گفتم کپی نشه وگرنه خو هیچیم پیدا نیس میدونم که یه چی گفتیم دیگه... بیا عوضش کردم!
  • خدا گفت:من عاشقتم،دلت قرص
  • سلام مهشیدی؟
    چه سعادتی داشتی با پای پیاده،من فک نمیکنم همچین سعادتی نصیبم..
    قوربون کامنتت،هر وقت میای کامنت میزاری واسم کلی تعریف میکنی آدم از خجالت ک ن ..ذوق مرگ میشه..هی
    زیارتت قبوله قبول،بوووووووووس
    پاسخ:
    سلام مطهره جونم (این اینجا چی میگه~>؟) چرا... ایشالا قسمتت بشه سال دیگه خب چیکار کنم تعریف کردنیه وبلاگت دیگه... سلامت باشی آجی گلم...بوووووووووس
  • خدا گفت:من عاشقتم،دلت قرص
  • گاهی خدا برای اینکه بخواهد برای شما هدیه ای بفرستد آن را درون مشکلی می پیچد،هرچه مشکل بزرگتر باشد،هدیه هم بزرگتر است.
    سلام. خوبین؟
    خوش به حال شما.
    پاسخ:
    سلام علیکم. شکر خدا ان شاالله قسمت شما هم بشه...
  • ❤ ♨ دمنوش اندیشه❤
  • آدم پرحرف تخم میکند و آدم خاموش درو میکند. اقلیدس

    فوری :

    وب دمنوش اندیشه ، با هدف بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی آغاز به کار کرد .

    خانواده / طلاق / اعتیاد / ازدواج / محیط زیست و هر آنچه که شما بخواهید !

    شما با ارسال مطالب و دغدغه های اجتماعی و فرهنگی خود
    می توانید نوشته های تان را با نام خودتان به ثبت برسانید .
    @};-@};-@};-@};-
    راستش دنیا نمیزاره. کاش میشد کمتر بهش فکر کنم.
    پاسخ:
    امان از دنیا...
  • موج های زیرزمینی
  • زیارت قبول
    سلام میگما من تمام وبلاگ هام را یکی کردم
    وآدرسش را هم تغییر دادم سربزنید ونظر بدین
    آدرس جدید را گذاشتم
    سیدپارسا
    پاسخ:
    سلامت باشید چشم میام
  • موج های زیرزمینی
  • سلام
    خسته نباشید الان نیومدم برای خوندن پس نظر خاصی نمیدم
    آقا من وبلاگ هام را یک جا جمع کردم دیگه موج های زیرزمینی تبدیل شد به آدرس جدیدی که گذاشتم
    به عنوان مخاطب وبلاگم لینک شدید
    پس لینک را تغییر بدین
    سربزنید نظربدین
    پاسخ:
    سلام. تغییرات مبارک بله لینک تغییر داده شد چشم
  • نفسی از سر امید
  • سلام
    برام جالب بود که به وبلاگت برخردم و به این پست
    تقریبا شبیه آخرین پست منه که یادی از کربلای 92 ام کردم
    پست زیبایی بود
    امیدوارم مجدد قسمتت بشه
    پاسخ:
     سلام. خوش اومدی
    ممنونم خواهری
    ان شاالله همچنین شما دوستم
  • عارف الدین
  • خونه جدید مبارک
    پاسخ:
    ممنون سلامت باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات