راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

راز نهان...

قالَ اِنّی اَعلَمُ مَا لَا تَعلَمُونَ ۳۰/بقره

سلام خوش آمدید

مرا خیال تو خود بی خیال عالم کرد...

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ق.ظ
×  ~ ×  ~ × 
 
 
لذّت ِ عشــق ِ // یــــار // را نخواهی چشید

در را اگر به روی // اغـــیـار // نبندی

و // آشنـــا // ی معشوق نخواهی شد

اگر عشق // بیـــگـانــه // در دل داشته باشی.
 
ساده است؛

پــــــــروآز //رهـــایی// اگر میخواهی

باز کن غـل و زنجیر //وآبستـگی هـا// را....
 
 
 
×~×~~×~~~×~~~~ × 
 
 
+اعتکاف نوشت: 
ما درِ خلوت به روی خلق ببستیم
از همه بازآمدیم و با تو نشستیم
هر چه نه پیوند یــار بود بریدیم
وان چه نه پیمان دوست بود شکستیم...
...
دوستی آنست سعدیا که بـِمــآنـَد
عهد وَفا هم بر این قرار که بستیم...
  • فاطمه مصلحت جو

اعتکاف

خلوتی با خدا

عشق حقیقی

نظرات (۷)

دارم آرشیو وبلاگ های خوب و جذاب رو جمع می کنم یه سر بهم بزن وبلاگت رو ثبت کن صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره
سلام.
شعرش آرامش خاصی داشت.
عالی بود.
پاسخ:
سلام. تشکر. این آرامشو چندین برابرش رو توی اعتکاف تجربه کردم...:) + البته شعر از جناب سعدی بود از من نبود!
چطوری پسر عمو؟ خوبی؟ چرا به من سر نمیزنی؟ وبلاگت رو توی صفحه من ثبت کن
آپم و آماده ثبت لینک شما در پیوندهای وبلاگم
  • ابراهیم اسفندیاری
  • سلام بزرگوار
    فقط باید گفت که خدایا صاحب اصلی این مملکت رو برسان.
    موفق باشید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم بله واقعا ... اللهم عجل لولیک الفرج...
    سلام علیکم
    ان شاالله اعتکافتون قبول باشه! امیدوارم واسمون دعا کرده باشین
    پاسخ:
    سلام علیکم قبول حق ان شاالله. مهم اینه که از اون حال و هوا فاصله نگیرم...:( اگه لایق بوده بشم برای تمام دوستان نتی هم دعا کردم...:)
    قبول قبول
    پاسخ:
    قبول حق...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات